افزونه جلالی را نصب کنید.
در دیدار اعضای سبک جنگاوران کونگ فو هرمزگان با دکتر خادمی نسب مطرح شد:

تقویت سطح علمی ورزشکاران ، مربیان و داوران

  • کد خبر : 2357
  • 30 مهر 1399 - 0:49
تقویت سطح علمی ورزشکاران ، مربیان و داوران
دکتر مظفر مهری خادمی نسب معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان بر تقویت سطح علمی ورزشکاران ، مربیان و داوران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چلچله بندر دکتر خادمی نسب معاونت اداره کل  ورزش و جوانان استان هرمزگان در دیدار با اعضای سبک جنگاوران کونگ فو استان هرمزگان ایجاد همدلی را لازمه پیشرفت ورزشهای رزمی عنوان کرد و گفت:پرداختن به امور زیربنایی و قهرمان پروری از اولویتهای کلیه رشته های ورزشی است.
وی افزود: امیدواریم با تمهیداتی که از سوی مسوولان رده بالای استان و فدراسیون‌ها انجام می شود به زودی شاهد آغاز فصلی جدید در ورزش مهیج کونگ فو باشیم.
نریمان بهمنی رییس سبک جنگاوران کونگ فو استان هرمزگان که به مناسبت هفته تربیت بدنی با معاون اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان دیدار می کرد نیز گفت: وجود اتحاد و همدلی میان گونگ فو کاران استان همواره موجب پیشرفت این رشته ورزشی شده است.
بهمنی با تقدیر از زحمات یکساله مدیر کل ورزش استان و همچنین کلیه معاونان و کارکنان اداره ورزش استان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی اضافه کرد:الحق و الانصاف اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان تلاشهای بسیار خوبی در راستای ارتقای سطح دانش علمی علاقمندان به ورزش داشته و امیدواریم بتوانیم قدردان تلاشهای کلیه پرسنل اداره ورزش باشیم.
رییس سبک جنگاوران کونگ فو استان در ادامه ضمن مهم خواندن رعایت پروتکل های اعلام شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا اظهار امیدواری کرد به زودی شاهد راه اندازی مجدد تمرینات کونگ فو کاران در باشگاهها باشیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2357

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها