افزونه جلالی را نصب کنید.

۳۰۰ نفر از دریانوردان هرمزگان درس های سوانح دریایی را مرور کردند

  • کد خبر : 3721
  • 20 اسفند 1399 - 23:40
۳۰۰ نفر از دریانوردان هرمزگان درس های سوانح دریایی را مرور کردند
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: وبینار رایگان درس های آموختنی سوانح دریایی با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از دریانوردان این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ” اسماعیل مکی زاده” با تاکید به این موضوع که بررسی دقیق و به موقع سوانح دریایی می تواند به شناخت علل و ریشه ها ی بروز اعم از عوامل انسانی، سخت افزاری، نرم افزاری و محیطی منجر شود خاطر نشان کرد: در این راستا می توان با بازنگری ساختارها، مقررات و دستورالعمل های درکاهش سوانح دریایی و ارتقا سطح ایمنی گام برداشت.

وی ادامه داد: از سوی دیگر نیز می توان در اعتلای کیفیت سیستم آموزشی استاندارد ها و بکارگیری افراد مورد نیاز صنعت دریانوردی و دیگر اقدامات اصلاحی موثر واقع شد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به برگزاری وبینار رایگان درس های آموختنی سوانح دریایی اظهارداشت: در این وبینار عمده دلایل بروز سوانح دریایی در استان هرمزگان در ۱۰ سال گذشته توسط کارشناس مسوول بررسی سوانح دریایی استان تشریح و راهکارهای علمی و عملی برای پیشگیری و کاهش این عوامل ارایه شد.

به گفته مکی زاده در این وبینار آموزشی ابتدا شناورهای پر خطر استان که بیشتر در معرض وقوع سوانح دریایی قراردارند شناسایی و دسته بندی شده و سپس به تحلیل و ریشه یابی دلایل اصلی وقوع سانحه پرداخته تا بتوان از طریق ارائه درسهای آموختنی از سوانح دریایی و ارائه راهکارهای پیشنهادی جهت ارتقای سطح ایمنی شناورها و خدمه گام موثری در کاهش سوانح دریایی برداشته شود .

وی بیان داشت: این وبینار با همکاری یکی از مراکز آموزش دریانوردی استان به صورت رایگان و استقبال پرشور۳۰۰ نفر ازدریانوردان و مدرس آموزش های دریانوردی برگزار شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3721

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها