افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان عنوان کرد؛

رشد ۱۳۷ درصدی تخلیه و بارگیری انواع کالای نفتی و غیر نفتی

  • کد خبر : 4498
  • 20 تیر 1400 - 23:53
رشد ۱۳۷ درصدی تخلیه و بارگیری انواع کالای نفتی و غیر نفتی
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از تخلیه و بارگیری بیش از 2 میلیون تن انواع کالا در بنادر غرب استان هرمزگان طی سه ماهه سال ابتدایی سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر ودریا نوردی هرمزگان ، “قاسم عسکری نسب” ضمن تشریح عملکرد سه ماه ابتدای سال در بنادر غرب استان هرمزگان اظهار داشت: دراین مدت ۲ میلیون و ۳۸۱ هزار و ۶۱۹ تن انواع کالا تخلیه و بارگیری شده است که این امر نشان از رشد ۱۳۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد .

وی افزود: از مجموع عملیات تخلیه و بارگیری انجام شده، یک میلیون و ۵۵۵ هزار و ۹۹۱ تن با رشد ۱۹۳ درصدی مربوط به فرآورده های نفتی و ۸۲۵ هزار و ۶۲۸ تن کالا‌های دیگر نیز غیر نفتی بوده است .

این مقام مسئول رشد کالاهای غیر نفتی را درمقایسه با سه ماهه نخست سال گذشته ۷۵ درصد اعلام کرد و گفت : این کالاها شامل میوه و تره بار، خشکبار، مواد معدنی و مصالح ساختمانی بوده که به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شده است .

عسکری نسب توسعه عملیات  دریایی و بندری درغرب هرمزگان را حاصل اجرای دقیق طرح توسعه ای بر اساس برنامه های مطالعاتی  دانست وخاطر نشان کرد : ایجاد شرایط مناسب برای تخلیه و بارگیری انواع کالاهای معدنی و مصالح ساختمانی و برخورداری از تجهیزات مناسب بارگیری و  مزیت های گمرکی شاهد استقبال صادرکنندگان در حوزه های مختلف  بوده ایم .

وی افزود: این امر زمینه ساز گسترش تبادلات تجاری با کشورهای حاشیه خلیج فارس شده واز منظر دیگر با  رونق و شکوفایی اقتصادی در بندرلنگه زمینه ایجاد اشتغال جدید برای جوانان منطقه را فراهم خواهد آورد .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4498

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها