افزونه جلالی را نصب کنید.
به مناسبت هفته عفاف و حجاب صورت گرفت:

تقدیر از مدیرکل و معاونین شیلات هرمزگان در اجرای سیاست های ستاد امر به معروف و نهی از منکر

  • کد خبر : 4540
  • 22 تیر 1400 - 19:40
تقدیر از مدیرکل و معاونین شیلات هرمزگان در اجرای سیاست های ستاد امر به معروف و نهی از منکر
طی مراسمی ضمن تقدیر از مدیرکل و معاونین شیلات هرمزگان در اجرای سیاست های ستاد امر به معروف و نهی از منکر از سوی این ستاد در هرمزگان، از بانوان نمونه محجبه شیلات هرمزگان نیز از سوی مدیر کل شیلات استان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، مدیرکل شیلات استان در این مراسم با اشاره به فعالیت های خوب در زمینه عفاف و حجاب و همچنین امر به معروف و نهی از منکر در این اداره کل گفت: امید است با برنامه ریزی ،تلاش و پیگیری بتوانیم هر ساله شاهد ارتقای این چنین شاخص های ارزشی در این اداره کل و در جامعه باشیم.

عبدالرسول دریایی با تاکید بر اینکه مسائلی همچون حفظ بیت المال، تکریم ارباب رجوع، مبارزه با فساد، رعایت حقوق شهروندی و … از مصادیق معروف در جامعه است ، گفت : همواره حفظ و رعایت دستورات دینی و اهتمام و همراهی لازم و کامل با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در دستور کار این اداره کل بوده است .

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شیلات هرمزگان ضمن تشکر از توجه ویژه به مساله عفاف و حجاب و دیگر مسائل دینی و مذهبی در اداره کل شیلات هرمزگان تصریح کرد: حجاب به معنای پوشش بیرونی و عفاف به معنای پوشش درونی ، این دو عامل باعث سلامت جامعه است .

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی خاندل تصریح کرد: خوشبختانه رعایت و ترویج عفاف و حجاب  و امر به معروف و نهی از منکر در اداره کل شیلات استان  و واحد های تابعه مطرح بوده است .

وی افزود: اولین محیط آموزشی افراد، خانواده است و پس از ان محیط کار، مسئله ی حجاب که یک دستور دینی است و از مسائل مهم جامعه ماست و با بسیاری از مسائلی پیوندخورده، دارای ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی خاندل  عنوان کرد: عفت، اصالت زن و حجاب، حافظ آنان است و اجرای آن وظیفه شرعی و دینی همگان است .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4540

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها