افزونه جلالی را نصب کنید.
در چهار ماهه نخست سال محقق شد :

افزایش ۷۶ درصدی پهلوگیری شناورهای ورودی به بندر شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان

  • کد خبر : 4834
  • 20 مرداد 1400 - 14:46
افزایش ۷۶ درصدی پهلوگیری شناورهای ورودی به بندر شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان از رشد 76 درصدی آمار پهلوگیری شناورها و تردد کامیون های ورودی طی چهار ماهه نخست سال در بندر شهید باهنر و شرق استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر ودریا نوردی هرمزگان، “حمیدرضا محمدحسینی تختی” با اشاره به رشد ۷۶ درصدی پهلو دهی شناورها در همسنجی با مدت مشابه سال قبل اظهار داشت: فعالیت در بندر شهید باهنر و بنادر شرق استان بی وقفه و با سرعت درحال انجام است و با تدابیر اتخاذ شده کالاها در کمترین زمان ممکن بارگیری و پس از اجرای فرایند قانونی به سمت بازارهای هدف روانه می شوند .

 وی ایمنی و آبخور مناسب حوضچه ها را از عوامل مهم در پهلوگیری انواع کشتی های تجاری اقیانوس پیما، موتور لنج های سنتی دانست و گفت: طی مدت یاد شده از ۳ هزار و ۱۲۳ فروند شناور ورودی به این بنادر ۱۴۴ فروند بالای هزار تن و ۲ هزار و ۹۷۹ فروند زیر هزار تن می باشد .

این مقام مسئول در خصوص تردد کامیون های حامل کالای صادراتی افزود: با افزایش ظرفیت های تجاری این بنادر از ابتدای سال تاکنون تعداد ۳۶ هزار و ۹۹۵ کامیون به بندر شهید باهنر و بنادر شرق استان تردد داشته اند که در این بخش رشد ۲۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسیده است.

لازم به ذکر است؛  بندر شهید باهنر  با آبخور۱۱/۵متر از امکان پهلوگیری  انواع شناورهای باری و مسافری برخوردار می باشد این بندر با ۵ بندر  درزیر مجموعه خود(بنادر شرق استان) دارای ظرفیت ها و امکانات مناسب و متنوعی در زمینه تجارت و بازرگانی دریایی است  .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4834

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها