افزونه جلالی را نصب کنید.

بهره‌برداری از اسکله یگان حفاظت بندر شهید رجایی

  • کد خبر : 5949
  • 07 بهمن 1400 - 22:28
بهره‌برداری از اسکله یگان حفاظت بندر شهید رجایی
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: اسکله یگان حفاظت بندر شهید رجایی در ضلع جنوبی موج شکن اصلی این بندر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “محمدرضاپوررجبی” با اعلام این مطلب اظهار داشت: اسکله یگان حفاظت بندر شهیدرجایی با هدف مناسب سازی جهت استقرار شناورهای گشت دریایی به بهره‌برداری رسیده است.

وی از دیگر اهداف استقرار این اسکله به پایش شناورهای ورودی به بندرشهیدرجایی و بندر نفتی خلیج فارس و همچنین تسریع در عملیات دریایی درمواقع اضطرار اشاره کرد.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، هزینه ساخت ونصب این اسکله آلومینیومی با سطح عرشه کامپوزیت را بالغ بر ۳۲ میلیاردریال و مدت زمان اجرای این اسکله را ۳ ماه اعلام کرد.

پور رجبی افزود: با نصب و استقرار این اسکله امکان پهلوگیری همزمان چهار فروند شناور از نوع گشت دریایی ، یک فروند شناور از نوع تجسس و نجاتو راهنمابر، پشتیبانی و مسافری در آن فراهم است.

وی در تشریح مشخصات فنی این اسکله نیز گفت: اسکله یگان حفاظت بندر شهیدرجایی دارای ۱.۴۰ متر ارتفاع و حدود ۱۸ متر طول و ۱.۲ متر عرض می‌باشد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5949

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها