افزونه جلالی را نصب کنید.

مشاهده علایم امیکرون در برخی مدارس متوسطه استان

  • کد خبر : 5967
  • 09 بهمن 1400 - 17:04
مشاهده علایم امیکرون در برخی مدارس متوسطه استان
برخی اوقات باید به برخی مسوولان استان واقعا خسته نباشید و خدا قوت گفت.

نه از روی تدبیر و نه از روی مدیریت توانمند، بلکه از این رو که میبینند، میخوانند،میفهمند، اما باز هم خود را به نفهمی می زنند!

تهوع آور است مسوولی که مدرک تحصیلی دارد و همواره پشت تریبون ها با ژست روشنفکرانه سخن میگوید، از درک یک مطلب ساده اما بسیار حیاتی به راحتی عبور میکند.

باید حتما فاجعه رخ دهد تا چشمان یک مسوول باز شود? باید شاهد پرپر شدن جگر گوشه های مردم در مدارس استان باشیم تا مسوولان به خود زحمت دهند و از پشت میزشان بلند شوند?از مسوولان رده پایین هم اگر انتظاری نداشته باشیم، لا اقل از استاندار هرمزگان یه عنوان شخص اول استان انتظار داریم هوشمندانه تر عمل کند!!

از قدیم هم همین گونه بوده است که هرمزگان همیشه آخر است، در اعتبارات، در پیگیریها، در پروژه ها و…اخیرا هم در اعلام وضعیت وخیم انتشار امیکرون در استان!!!افسوس که اگر عزیزی در این استان بر اثر اهمال مسوولان جان خود را از دست دهد، هیچ کس حاضر نیست خود را مقصر دانسته و یا حداقل از مردم عذر خواهی کند و یا اینکه در صدد جبران خسارت برآید، هر چند که خسارت از دست دادن عزیزان به هیچ وقت قابل جبران نیست.

دلمان خوش بود که قرار است در استان تغییر ایجاد شود، دلمان خوش بود که قرار است اتفاق خاصی رخ دهد اما افسوس …که هر چه می اندیشیدیم، رفاه و سلامت مردم چیزی جز خواب و خیال نبود که کماکان باید منتظر باشیم.

همه، علی الخصوص مسوولان رده بالای استان باید بدانند تحت هیچ شرایطی سلامتی مردم نباید دستخوش تصمیمات سیاسی نادرست یا درست مسوولان شود.واقعا نمی‌دانیم، چرا هنگامی که در یک دستگاه ضعف دیده می شود، در گام اول همه بسیج شده و به دنبال لاپوشانی و خوب جلوه دادن عملکرد آن دستگاه هستند??!!

سلامت جسم و جان جگر گوشه های مردم، چیزی نیست که جایگزینی برای آن باشد، اما باز هم می‌بینیم این تیم سیاسی منتسب به فلانی و بهمانی هستند که اهمیت دارند و لا غیر!!!…

امیدوارم تا حادثه اسفناکی رخ نداده مسوولان آموزش و پرورش چشمان خود را زودتر باز کنند و تصمیم بگیرند.!

کامبیز حسین پور

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5967

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها