افزونه جلالی را نصب کنید.
مرادی نماینده مردم در مجلس تاکید کرد:

ایجاد کمربند سبز و پارک آبخیز در کوهستان پارک پنجه علی

  • کد خبر : 6363
  • 20 اسفند 1400 - 15:24
ایجاد کمربند سبز و پارک آبخیز در کوهستان پارک پنجه علی
احمد مرادی نماینده مردم در مجلس در مراسم نهالکاری و افتتاح فاز سوم تصفیه خانه گورسوزان بندرعباس با تاکید بر ایجاد کمربند سبز در کوهستان پارک پنجه علی از اقدامات توسعه فضای سبز منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی هرمزگان، احمد مرادی دراین مراسم با توجه به اقدامات عمرانی که در ارتباط با تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس انجام‌شده بر لزوم ایجاد پارک آبخیز و کمربند سبز در پارک کوهستانی پنجعلی تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به مطالعه کمربند سبز توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان در منطقه کوهستان پارک پنجعلی که به‌عنوان زیارتگاهی از قدیم‌الایام در شهر بندرعباس بوده و مردم به آن مراجعه می‌کردند ضرورت دارد با همکاری اداره‌کل منابع طبیعی، شهرداری بندرعباس، معاونت عمرانی استانداری و صنایع غرب بندرعباس طرح پارک آبخیز در اراضی مشرف به تصفیه‌خانه بندرعباس اجرا گردد .

وی همچنین از اقدامات اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان در توسعه فضای سبز تشکر نمود .در ادامه این مراسم مهندس دوستی استاندار هرمزگان، با اشاره به اقدامات صنعت در تولید که به موازات اقدامات زیست‌ محیطی لازم و ملزوم هم هستند بر ضرورت زیست‌محیط محور بودن اقدامات توسعه فضای سبز تاکید کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم مدیران صنایع غرب بندرعباس ازجمله مدیرعامل فولاد، ایمیدرو پالایشگاه نفت بندرعباس و همچنین دکتر درویش فعال زیست ‌محیطی و مدیران کل محیط‌زیست ،جهاد کشاورزی و….نیز حضور داشتند با هماهنگی به‌عمل‌آمده توسط اداره‌کل منابع طبیعی و ابتکار دکتر شجاعی مدیرعامل شرکت زیرساخت به‌جای کلنگ‌زنی، پروژه با کاشت تعدادی نهال توسط استاندار و نماینده مردم بندرعباس در مجلس و معاون وزیر صمت آغاز شد.

لازم به ذکر است، با تامین آب قابل آبیاری و بهداشتی توسط شرکت زیرساخت از تصفیه فاضلاب بندرعباس تحول اساسی در فضای سبز غرب بندرعباس و اجرای تعهدات صنایع غرب بندرعباس در ایجاد ۲۵درصدی فضای سبز انجام می‌شود که امید است با توسعه ریه‌های تنفسی شهر به کاهش آلودگی غرب بندرعباس بیانجامد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6363

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها