افزونه جلالی را نصب کنید.
در راستای قرار گاه امنیت غذایی و دستور استاندار محترم با پیگیری شیلات هرمزگان:

عرضه مستقیم ماهی از صید به مصرف ( ۲۲ اردیبهشت لغایت ۴ خرداد) به جز روزهای نامساعد جوی

  • کد خبر : 6849
  • 27 اردیبهشت 1401 - 8:08
عرضه مستقیم ماهی از صید به مصرف ( ۲۲ اردیبهشت لغایت ۴ خرداد) به جز روزهای نامساعد جوی
مدیر کل شیلات هرمزگان از عرضه مستقیم برخی گونه های ماهی پر مصرف از تاریخ22 اردیبهشت ماه 1401 لغایت4 خرداد ماه 1401 (بازار ماهی شیلات-هایپرمارکت گامبرون ) در راستای قرار گاه امنیت غذایی و دستور استاندار محترم و با پیگیری شیلات هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان ، عبدالرسول دریایی گفت: در این راستا کمیته هم اندیشی تامین ماهی با حضور مسئولان ستادی شیلات استان و همچنین به صورت ویدئو کنفرانس با روسای شیلات شهرستانها در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

وی ضمن تاکید بر تامین ماهی از صیاد به مصرف کننده افزود : با پیگیری و تلاش صورت گرفته و در جهت عرضه مستقیم نسبت به تامین ماهی تنظیم بازار به هایپر مارکت گمبرون با همکاری روسای شیلات شهرستان ها خبرداد.

عبدالرسول دریایی با اشاره به اهمیت مصرف غذاهای دریایی به ویژه ماهی در سلامت افراد، تصریح کرد: به طور یقین توزیع ماهی به صورت مستقیم و با قیمت مناسب تاثیر بسزایی در افزایش مصرف پروتئین دریایی در میان خانواده های هرمزگانی خواهد داشت.

وی خاطرنشان شد : براساس برنامه ریزی های صورت گرفته توزیع ماهی به صورت مستقیم از صید به مصرف در استان در هایپر مارکت گمبرون به مدت دو هفته به جز روزهای نا مساعد جوی ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6849

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها