افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

تشکل های مردمی و جهادی بازوی توانمند دستگاه های اجرایی

  • کد خبر : 7068
  • 27 مرداد 1401 - 9:20
تشکل های مردمی و جهادی بازوی توانمند دستگاه های اجرایی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی شرایط فعالیت تشکل های مردمی و جهادی را مهیا کنند گفت: بهره گیری از ظرفیت تشکل های مردمی و جهادی می تواند زمینه توسعه استان را سرعت بخشد

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌ عمومی استانداری هرمزگان، دکتر احسان کامرانی، در آیین افتتاح اولین نمایشگاه دستاوردهای تشکل ها، سازمان های مردم نهاد و گروههای جهادی به مناسبت روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی با حضور مدیران ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی با اشاره به اهمیت تشکل های مردمی، جهادی و سمن ها در مشارکت های اجتماعی، عنوان کرد: در مقاطع مختلف و به ویژه حوادث غیر مترقبه همچون سیل، زلزله و… تشکل های مردمی، جهادی و سمن ها همواره بازوی توانمند امدادی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و حتی اقتصادی در کنار دستگاه های اجرایی بوده اند.

وی در همین خصوص، افزود: بهره گیری از ظرفیت های عظیم مردمی در قالب تشکل های مردمی، جهادی و مشارکت های اجتماعی می تواند در هر زمینه راه گشا و توسعه بخش استان باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: سازمان های مردم نهاد یا همان تشکل های مردمی و جهادی در قالب های مختلفی امروز در استان هرمزگان فعال هستند و در زمینه های تخصصی بهداشتی و درمانی، محیط زیست، توانبخشی و بهزیستی، ورزش و جوانان، خیریه ها و امور آموزشی و فرهنگی مشغول ارائه خدمت به مردم استان هستند.

کامرانی، افزود: گروه های جهادی فعال مرتبط با سازمان بسیج سازندگی ،بسیج اساتید استان نیز از دیگر انواع تشکل های مردمی فعال در بخش های مختلف سازندگی، علمی و آموزشی هستند که زحمات آنها قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی با حمایت و تقویت تشکل های مردمی و جهادی زمینه فعالیت آنها را تسریع کنند تا شاهد موفقیت هرچه بیشتر این مجموعه ها در عرصه خدمت به مردم استان باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: استان هرمزگان در حوزه تشکل‌های مردمی و مشارکت‌های اجتماعی ظرفیت های بالایی دارد که نیازمند شکوفایی است.

دکتر کامرانی اظهارداشت: اطلاع رسانی در زمینه معرفی دستاوردهای سازمان های مردم نهاد از اهمیت بسزایی برخوردار است که نیازمند توجه ویژه است.

وی خاطرنشان‌کرد: حفظ سرمایه‌های اجتماعی امری مهم و ضروری است و باید از تمام ابرازها برای این امر استفاده شود.

در اولین نمایشگاه دستاوردهای تشکل های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و گروههای جهادی فعال در زمینه های محیط زیستی، خیریه، صنایع دستی، تحول محلات بسیج، دفاتر تسهیلگری، بهزیستی، نیکوکاری، ورزش و جوانان به ارائه دستاوردهای خود پرداختند.

تجلیل از تشکل های فعال و برتر از دیگر برنامه های آئین نکوداشت روز ملی مشارکت های اجتماعی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و مدیران ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی بود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7068

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها