افزونه جلالی را نصب کنید.

تأکید رییس کل دادگستری بر لزوم تهیه ساز و کارهای جدید و اصلاح فرآیند واردات کالا

  • کد خبر : 7130
  • 29 مرداد 1401 - 21:19
تأکید رییس کل دادگستری بر لزوم تهیه ساز و کارهای جدید و اصلاح فرآیند واردات کالا
رئیس کل دادگستری هرمزگان در چهل و دومین بازدید خود از بندر شهید رجایی بندرعباس بر لزوم تهیه ساز و کارهای جدید به منظور اصلاح فرآیند واردات کالا تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر در راستای دستورات رئیس قوه قضاییه مبنی بر حفظ حقوق بیت المال و تعیین تکلیف کالاهای موجود در بنادر و گمرکات، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان برای چهل و دومین بار از بندر شهید رجایی بندرعباس بازدید کرد.

مجتبی قهرمانی همچنین با هدف نظارت بر پروژه انبارگردانی در محوطه ها و ترمینال های بندر شهید رجایی بندرعباس و بررسی موضوع اصلاح فرآیندهای جاری در بندر و گمرگ شهید رجایی، دستورات لازم را خطاب به مسئولان مربوطه صادر نمود. وی در ادامه در جلسه ای با حضور مدیرکل بازرسی استان، مسئولان گمرک، اداره بنادر و دریانوردی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و پلیس امنیت اقتصادی حضور یافت.

قهرمانی در این نشست، بر لزوم تسریع در پیش بینی و تهیه ساز و کارهای جدید به منظور اصلاح فرآیند واردات کالا و همچنین؛ تهیه نرم افزار جامع و مشترک به منظور تبادل اطلاعات بین ادارات بنادر و دریانوردی، گمرک و صمت تأکید کرد. رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین به پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مأموریت داد؛ موضوع کانتینرهای مشکل دار شناسایی شده در پروژه سرشماری و انبارگردانی محوطه ها و ترمینال های بندر شهید رجایی بندرعباس را بررسی نموده و نتیجه را به سرعت اعلام نماید.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7130

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها