افزونه جلالی را نصب کنید.
نماینده مردم شرق هرمزگان هشدار داد:

روند تکمیل آب شیرین کن زیارت، تسریع شود

  • کد خبر : 7218
  • 31 مرداد 1401 - 17:36
روند تکمیل آب شیرین کن زیارت، تسریع شود
نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی به همراه معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از روند تکمیل پروژه آب شیرین کن زیارت شهرستان سیریک بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی آبفا هرمزگان، حسین رئیسی در این بازدید ضمن بررسی روند احداث آب شیرین کن زیارت با اشاره به وضعیت آب شهرستان سیریک، تکمیل این پروژه را به عنوان یک اولویت و ضرورت در تامین نیاز آبی مردم این منطقه یاد کرد و خواستار در تسریع در روند تکمیل آن شد.

وی افزود: شهرستان سیریک به دلیل عدم برخورداری از منابع آبی پایدار و همجواری با دریا، ظرفیت احداث سایت های نمک زدایی را داراست که امیدواریم با بهره گیری از این ظرفیت بتوان نیازهای آبی مردم را تامین کرد.

در ادامه این بازدید احمد شاکری معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با بیان اینکه سیریک یکی از شهرستان های فاقد منابع آبی است، تصریح کرد، نیازهای آبی سیریک از طریق شیرین سازی آب دریا و چاه های حفر شده در مناطق همجوار تامین می شود.

وی افزود: در ماه های اخیر اقدامات لازم با هدف تامین نیازهای آب مردم شهرستان سیریک انجام شده است که با بهره برداری از پروژه های خط انتقال آب از تلنگ به سیریک و چاه های حفر شده، وضعیت آب این شهرستان به طور قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت.

شاکری با اشاره به احداث آب شیرین کن زیارت گفت: این پروژه مراحل نهایی خود را طی می کند که نیمه دوم سال تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گفته شاکری، این آب شیرین کن ۳ هزار متر مکعب در شبانه روز ظرفیت دارد که توسط بخش خصوصی و در قالب قرارداد خرید تضمینی از سوی آبفا در حال احداث است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7218

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها