افزونه جلالی را نصب کنید.

ورود معاون قضایی دادستان کل کشور به جزیره قشم

  • کد خبر : 7233
  • 31 مرداد 1401 - 23:07
ورود معاون قضایی دادستان کل کشور به جزیره قشم
معاون قضایی دادستان کل کشور در بدو ورود به جزیره قشم از سوی مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان و جمعی از مسئولین مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در بدو ورود به جزیره قشم از سوی مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان و جمعی از مسئولین اجرایی و قضایی استان، مورد استقبال قرار گرفت.

معاون قضایی دادستان کل کشور، پس از دیدار با مقامات و مسئولین حاضر، ضمن تشکر از استقبال گرم وصمیمانه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و دیگر مسئولان قضایی و اجرایی از امکان حضور در کرانه های نیلگون خلیج فارس و دیدار با مردم و مسئولین این منطقه از کشورمان ، ابراز خرسندی کرد.

معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان اینکه جزیره قشم یکی از دژهای مستحکم تاریخی برای مبارزه مردم ایران با استعمارگران و دشمنان خارجی می باشد اظهار داشت: این جزیره به لحاظ سوق الجیشی یکی از مناطق مهم کشور است.

وی همچنین هدف از سفر خود به جزیره قشم را دیدار با مسئولان، بازدیدهای قضایی و اداری و برگزاری نشست هایی در این رابطه عنوان نمود.

لازم به ذکر است: سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در جریان سفر به جزیره قشم از بازداشتگاه هلر، انبارهای اموال تملیکی طولا و تعدادی از واحدهای صنعتی و دانش بنیان مستقر در شهرک صنعتی طولا و پارک زیست و فناوری خلیج فارس بازدید خواهد داشت.

معاون قضایی دادستان کل کشور و دبیر ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه همچنین ضمن شرکت در مراسم آغاز عملیات اجرایی آب شیرین کن جزیره قشم در نشست مشترکی با مدیرعامل و مسئولان منطقه آزاد قشم شرکت خواهد کرد.

بازدید معاون قضایی دادستان کل کشور از انبارهای اموال تملیکی جزیره قشم

معاون قضایی دادستان کل کشور و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه به همراه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از انبار‌های اموال تملیکی جزیره قشم بازدید کرد.

معاون قضایی دادستان کل کشور و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه به همراه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و دادستان بندرعباس از انبار‌های اموال تملیکی جزیره قشم بازدید کرد.معاون قضایی دادستان کل کشور در ابتدای این بازدید به سراغ انبارهای نگهداری کالاهای موجود در سوله‌های انبار مرکزی اموال تملیکی جزیره قشم رفت و آخرین وضعیت انبارها اعم از نوع اقلام موجود انبار شده، تعداد کالاها، مدت زمان نگهداری و همچنین نحوه نگهداری کالاها را مورد بررسی قرار داد.

سعید عمرانی در جریان این بازدید گفت: طی چند مدت اخیر اقدامات زیادی برای تعیین تکلیف کالا‌های موجود در گمرک و انبار‌های سازمان اموال تملیکی انجام و نتایج خوبی حاصل شده است.

معاون قضایی دادستان کل کشور همچنین از بازداشتگاه هلر جزیره قشم نیز بازدید کرد تا از نزدیک مطالبات و درخواست های زندانیان را مورد بررسی قرار دهد.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7233

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها