افزونه جلالی را نصب کنید.

توقیف ۲ فروند شناور حامل ۱۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس

  • کد خبر : 7251
  • 02 شهریور 1401 - 0:04
توقیف ۲ فروند شناور حامل ۱۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف ۲ فروند شناور حامل ۱۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه در آب های خلیج فارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: با هماهنگی رئیس حوزه قضایی شهرستان بوموسی، رزمندگان منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی دو فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب های جنوبی این جزیره، نسبت به توقیف آنها اقدام نمودند.

مجتبی قهرمانی تصریح کرد: در بازرسی از این شناورها بیش از ۱۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است.وی یادآور شد: ۱۳ خدمه شناورهای مذکور نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

قهرمانی در ادامه، بر هم افزایی هرچه بیشتر دستگاه قضایی و نیروی دریایی سپاه به منظور مقابله بی امان با قاچاق و صیانت از اقتصاد کشور تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: باید با تشریک مساعی میان دستگاه قضایی و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با انسداد گریزگاه‌های قاچاقچیان، فضای استان را برای فعالیت آنها ناامن کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اشاره به عزم جدی همه نهادهای نظامی و حاکمیتی برای پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت و جلوگیری از تاراج سرمایه های ملی و اموال عمومی، تأکید کرد: دادگستری استان با همکاری دستگاه های متولی و ضابطان، راهبرد مقابله با قاچاق سازمان یافته سوخت را با قاطعیت ادامه می‌دهد و در راستای صیانت از منافع و سرمایه‌های ملت ایران لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7251

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها