افزونه جلالی را نصب کنید.

سفر رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به استان هرمزگان

  • کد خبر : 7299
  • 03 شهریور 1401 - 22:39
سفر رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به استان هرمزگان
حسن بابایی معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سفر به استان هرمزگان از سوی رئیس کل دادگستری این استان مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر حسن بابایی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پس از ورود به فرودگاه بندرعباس از سوی مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مسئولین اجرایی و قضایی این استان، مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همچنین پس از مراسم استقبال و در بدو ورود به بندرعباس با حضور در محل گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهیدان والامقام انقلاب اسلامی ادای احترام نمود.

از مهمترین برنامه های سفر رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به استان هرمزگان، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، شرکت در جلسه شورای قضایی استان، جلسه با اعضای کمیسیون رفع تداخلات استان، بازدید از پارک علم و فناوری بندرعباس، بازدید از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ، شرکت در جلسه شورای اداری با رؤسای ادارات ثبت، جلسه با کانون سردفتران اسناد رسمی و دفاتر ازدواج و طلاق، بازدید از ادارات ثبت اسناد و املاک نواحی مختلف شهر بندرعباس و دیدار با خانواده معظم شهدا می باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7299

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها