افزونه جلالی را نصب کنید.

افتتاح فاز اول مزرعه پرورش میگو دهقان در شوردوم بندرعباس

  • کد خبر : 7317
  • 04 شهریور 1401 - 1:59
افتتاح فاز اول مزرعه پرورش میگو دهقان در شوردوم بندرعباس
در دومین روز از هفته دولت سال ۱۴۰۱ با حضور استاندار هرمزگان، نماینده مردم هرمزگان در مجلس، معاونین استاندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل شیلات هرمزگان و جمعی از مردم و مسئولین فاز اول مزرعه پرورش میگو دهقان درشور دوم بندرعباس با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان افتتاح شد‌.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان ، استاندار هرمزگان در مراسم آغاز عملیات اجرایی این پروژه گفت: فاز اول این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان و ظرفیت تولید۵۰۰ تن در سال می باشد.

مهدی دوستی با اشاره به اینکه استان هرمزگان رتبه اول تولید آبزیان پرورشی دریایی را به خود اختصاص داده است اظهار داشت : این پروژه برای بالغ بر۴۶ نفر اشتغال زایی ایجاد کرده است.در ادامه عبدالرسول دریایی مدیرکل شیلات هرمزگان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را هفته ای پر خیر و برکت برای مردم خواند.

وی با تاکید بر اینکه استان ظرفیت های بسیار خوبی در خصوص توسعه پرورش میگو را دارد گفت : خوشبختانه شیلات استان توانسته با حمایت های دولت مردمی، استانداری و سازمان شیلات ایران گام های خوبی را در این راستا بردارد.

گفتنی است در هفته دولت امسال ۹ پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۱۸۷ نفر افتتاح و همچنین عملیلات اجرایی پنج پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر ۸۹۶ میلیارد تومان و پیش بینی اشتغالزایی ۴۵۲ نفر در استان هرمزگان آغاز می شود

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7317

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها