افزونه جلالی را نصب کنید.

افتتاح مرکز تکثیر میگو در شهرستان سیریک

  • کد خبر : 7395
  • 07 شهریور 1401 - 14:30
افتتاح مرکز تکثیر میگو در شهرستان سیریک
در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار هرمزگان،نماینده مردم هرمزگان در مجلس شواری اسلامی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، مدیر کل شیلات هرمزگان، و جمعی از مدیران مرکز تکثیر میگوی شرکت سپاس بیتای بندر، مرکز تکثیر میگوی سیریک به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ، در مراسم افتتاح این مرکز استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت تکمیل چرخه تکثیر و پرورش میگو گفت: مراکز تکثیر میگو نقش موثری در تکمیل این چرخه و همچنین افزایش تولید دارند.

مهدی دوستی با بیان اینکه استان هرمزگان در حوزه شیلات امسال شاهد افتتاح ۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان بوده است گفت: فعالیت های شیلاتی و به ویژه آبزی پروری در استان هرمزگان یکی از محورهای اصلی تولید، اشتغال‌ و رونق اقتصادی است که خوشبختانه در این مسیر گام های خوبی برداشته شده است.

در ادامه مدیر کل شیلات هرمزگان میزان ظرفیت تولید این مرکز را بالغ بر ۵۰ میلیون قطعه خواند و گفت: میزان سرمایه گذاری انجام شده این مرکز بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان می باشد.

عبدالرسول دریایی با اشاره به اینکه این مرکز در زمینی به مساحت ۳ و نیم هکتار واقع شده است برای بیش از ۱۵ نفر اشتغال زایی ایجاد می کند، اضافه کرد: در هفته دولت امسال  ۹  پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۱۸۷ نفر افتتاح و همچنین عملیلات اجرایی پنج پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر ۸۹۶ میلیارد تومان و پیش بینی اشتغالزایی ۴۵۲ نفر در استان هرمزگان آغاز به کار میکند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7395

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها