افزونه جلالی را نصب کنید.
رئیس کل دادگستری هرمزگان:

پنج قطعه از اراضی ملی در جزیره قشم رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد

  • کد خبر : 7544
  • 11 شهریور 1401 - 18:59
پنج قطعه از اراضی ملی در جزیره قشم رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد
رئیس کل دادگستری هرمزگان از رفع تصرف پنج قطعه از اراضی ملی به مساحت بیش از ۱۸ هزار متر مربع در مناطق مختلف جزیره قشم و اعاده آنها به دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، رئیس کل دادگستری هرمزگان از رفع تصرف پنج قطعه از اراضی ملی به مساحت ۱۸ هزار و پانصد و پانزده مترمربع در جزیره قشم و اعاده آنها به دولت خبر داد.

مجتبی قهرمانی در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: آزادسازی این اراضی ملی با صدور دستور قضایی و در شهرهای درگهان و طبل و همچنین روستای تورگان جزیره قشم صورت گرفته است.

وی ارزش تقریبی این زمین ها را در مجموع ۱۵۲ میلیارد و هشتصد و بیست و پنج میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: رفع تصرف این اراضی به دستور دادستان عمومی و انقلاب قشم و توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی منطقه آزاد انجام شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه با هشدار به متصرفان غیرمجاز، خاطر نشان کرد: هرگونه زیاده‌خواهی و دست‌اندازی به اراضی ملی و دولتی، برخورد قاطع دستگاه قضایی را به همراه خواهد داشت.

قهرمانی همچنین ضمن تأکید بر تداوم این گونه اقدامات برای صیانت از بیت المال و احقاق حقوق مردم، از همکاری مسوولان و مأموران نیروی انتظامی و دریابانی و سایر ادارات و نهادهایی که در این امر با دستگاه قضایی همکاری خوبی داشته اند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7544

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها