افزونه جلالی را نصب کنید.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در دیدار با خانواده شهید میرحسنی:

صلابت و اقتدار کشور مدیون حماسه‌ آفرینی شهیدان است

  • کد خبر : 7577
  • 13 شهریور 1401 - 11:42
صلابت و اقتدار کشور مدیون حماسه‌ آفرینی شهیدان است
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: اقتدار و صلابت امروز کشور، مدیون حماسه‌آفرینی شهیدان و ایثارگرانی است که از همه تعلقات دنیوی گذشتند و به قرب الهی نائل آمدند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن حضور در منزل پدری شهید «ستوان سوم سیروس میرحسنی» در بخش احمدی شهرستان حاجی آباد، با اعضای خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

مجتبی قهرمانی در جریان این دیدار اظهار داشت: آنچه که موجب بقای نظام اسلامی شده، فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت است.وی افزود: اقتدار و صلابت امروز کشور، مدیون حماسه‌آفرینی شهیدان و ایثارگرانی است که از همه تعلقات دنیوی گذشتند و به قرب الهی نائل آمدند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با بیان اینکه فرزندان و خانواده شهدا مایه دلگرمی و امید جامعه اسلامی هستند تأکید کرد: امید است، بتوانیم با خدمتگزاری به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران رهروی صدیق راه آن‌ها باشیم.

گفتنی است؛ شهید والامقام «سیروس میرحسنی» در ۱۴ مردادماه حین انجام مأموریت در جریان درگیری با قاچاقچیان دچار مجروحیت شدید شد و علی‌رغم تلاش‌های پزشکان، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7577

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها