افزونه جلالی را نصب کنید.

دستیابی به فروش ۱۷ میلیارد ریالی در روز دوم حراج حضوری موتورسیکلت های توقیفی در بندرعباس

  • کد خبر : 7652
  • 16 شهریور 1401 - 19:49
دستیابی به فروش ۱۷ میلیارد ریالی در روز دوم حراج حضوری موتورسیکلت های توقیفی در بندرعباس
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستیابی به فروش ۱۷ میلیارد ریالی در روز دوم حراج حضوری موتورسیکلت های توقیفی در این استان، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، رئیس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به اینکه در روز دوم مزایده موتورسیکلت های توقیفی در پارکینگ‌های این استان، هزار دستگاه از این وسائط نقلیه شامل موتورسیکلت های اوراقی و غیرقابل پلاک گذاری به حراج گذاشته شد، از دستیابی به فروش هفده میلیارد ریالی در جریان برگزاری این مزایده خبر داد.

مجتبی قهرمانی تصریح کرد: این مزایده، به صورت حراج حضوری برگزار شد که خوشبختانه با استقبال گسترده متقاضیان شرکت در آن مواجه گردید.

وی در ادامه افزود: طی روزهای اخیر اقدامات خوبی نیز برای اطلاع رسانی در خصوص برگزاری این مزایده از طریق رسانه ها، خبرگزاری ها و جراید و مطبوعات صورت گرفته و با توجه به تمهیدات اتخاذ شده، امکان بازدید از موتورسیکلت های موضوع این حراج برای عموم مردم نیز فراهم شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با تأکید بر اینکه مزایده مذکور در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده نسبت به تعیین تکلیف تمامی موتورسیکلت های توقیفی در پارکینگ‌های استان تا آخرین عدد از آنها اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7652

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها