افزونه جلالی را نصب کنید.

برگزاری همزمان دیدارهای مردمی رئیس کل دادگستری و مسئولین ۱۸ حوزه قضایی استان هرمزگان

  • کد خبر : 7914
  • 22 مهر 1401 - 14:00
برگزاری همزمان دیدارهای مردمی رئیس کل دادگستری و مسئولین ۱۸ حوزه قضایی استان هرمزگان
رئیس کل دادگستری و مسئولین ۱۸ حوزه قضایی با برگزاری همزمان دیدار‌های مردمی در اقصی نقاط استان هرمزگان به مسائل و مشکلات مراجعین رسیدگی نمودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چلچله بندر، رئیس کل دادگستری و مسئولین ۱۸ حوزه قضایی با برگزاری همزمان دیدار‌های مردمی در اقصی نقاط استان هرمزگان به مسائل و مشکلات مراجعین رسیدگی کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در دیدار با ۹۲ نفر از مراجعین دستگاه قضایی در بندرعباس پای سخنان آن‌ها نشست و دستورات لازم را در خصوص رسیدگی به مطالبات آنها صادر کرد.

همچنین به صورت همزمان با مرکز استان، رؤسا و دادستان‌های ۱۸ حوزه قضایی هرمزگان نیز با برپایی میز خدمت و برگزاری دیدار‌های مردمی در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی کرد.

گفتنی است، علاوه بر دیدار آحاد مردم با رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی هرمزگان به صورت مستمر و طی ایام مختلف، یک روز از هر هفته نیز به صورت ویژه جلسات دیدار مردمی رئیس کل دادگستری و رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان در راستای عمل به سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه، صیانت از حقوق شهروندی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و اعمال نظارت بر رسیدگی شایسته به امور قضایی شهروندان برگزار می‌شود.

متقاضیان دیدار مردمی با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان می‌توانند با درج مشخصات در سامانه نوبت‌دهی الکترونیک به نشانی : dadhrm.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7914

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها