افزونه جلالی را نصب کنید.
طی شش ماهه امسال رقم خورد;

افزایش ۱۸ درصدی حمل و نقل ساحلی در بنادر غرب هرمزگان

  • کد خبر : 7983
  • 26 مهر 1401 - 11:10
افزایش ۱۸ درصدی حمل و نقل ساحلی در بنادر غرب هرمزگان
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از افزایش 18 درصدی حمل و نقل ساحلی کالاهای نفتی و غیرنفتی در بنادر غرب هرمزگان طی 6 ماهه سال جاری در بنادر غرب این استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “مرتضی سالاری” در تشریح عملکرد شش‌ماهه صادرات کالاهای نفتی و غیرنفتی در بنادر غرب هرمزگان اظهارکرد: طی این مدت ۳ میلیون و ۱۳۲ هزار و ۵۹۰ تن انواع کالاهای نفتی و غیرنفتی به کشورهای هدف صادر شده است. وی ادامه داد: از مجموع این صادرات، یک میلیون و ۳۵۷ هزار و ۲۱۲ تن با افزایش ۵۷ درصدی مربوط به صادرات غیرنفتی و یک میلیون و ۷۷۵ هزار و ۳۷۸ تن به صادرات نفتی اختصاص دارد.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: از مجموع عملیات انجام شده، ۲ میلیون و ۶۷ هزار و ۲۷۵ تن فرآورده‌های نفتی و غیرنفتی با رشد ۱۸ درصدی به صورت رویه کابوتاژ (حمل و نقل ساحلی) در بنادر غرب هرمزگان جابجا شد.

سالاری ادامه داد: از این میزان یک میلیون و ۲۵۱ هزار و ۹۳۵ تن فرآورده‌های نفتی با افزایش ۱۰ درصدی و ۸۱۵ هزار و ۳۴۰ تن فرآورده‌های غیرنفتی با افزایش ۲۹ درصدی کاپوتاژ انجام شده است.

به گفته وی؛ بندر چارک، سیری، لاوان، بندرلنگه و منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر پارسیان در این میزان صادرات کالاهای نفتی و غیر نفتی سهم قابل توجهی را در این مدت شش ماهه داشتند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7983

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها