افزونه جلالی را نصب کنید.

صنعت و معدن، مهمترین زیرساخت توسعه کشور

  • کد خبر : 8052
  • 28 مهر 1401 - 12:56
صنعت و معدن، مهمترین زیرساخت توسعه کشور
یکی از مهمترین زیر ساخت های کشور توسعه،بخش صنعت و معدن است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه امام سجاد(علیه السلام) استان هرمزگان نشست تشریح برنامه های تخصصی بسیج مهندسین صنعت ومعدن جهت عارضه یابی و مانع زدایی از واحد های صنعتی نیمه فعال و غیر فعال با حضور جمعی از مسولان برگزار شد.

در این نشست سرهنگ پاسدار حسن شجاعی مسوول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان هرمزگان هرمزگان گفت: یکی از مهمترین زیر ساخت های کشور توسعه،بخش صنعت و معدن است که باید برای تقویت اقتصاد کشور به این بخش توجه ویژه شود.

وی با اشاره به بخش صنعت و معدن که یکی از مهمترین تأمین های نیاز کشور به دلایل گوناگون هست اضافه کرد:متأسفانه در بخش صنعت موانع و مشکلاتی وجود دارد که سپاه امام سجاد(علیه السلام) استان هرمزگان با استفاده از تمام ظرفیت های خود به رفع موانع و خلاء ها در این حوزه کمک خواهد کرد.

شجاعی اضافه کرد: جهت هرگونه همکاری و پیگیری مشکلات موانع در صعنت و معدن آمادگی کامل دارند،و تا جایی که امکان دارد از واحد های صنعتی پشتیبانی خواهیم کرد.

وی خاطر نشان ساخت:الحمدالله استان هرمزگان با داشتن ظرفیت بالا و نیروهای انقلابی در بخش صنعت و معدن میتواند موجب توسعه و پیشرفت استان و کشور باشد.

شهرزاد معاون اقتصادی استانداری(رئیس کارگروه ستادتسهیل ومانع زدایی)نیز در این نشست گفت: استانداری آمادگی دارد جهت پشتیبانی ومانع زدایی واحدهای صنعتی ومعدنی استان و ایجاد اشتغال همکاری لازم را داشته باشد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8052

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها