افزونه جلالی را نصب کنید.

رئیس کل دادگستری هرمزگان از حوزه‌های قضایی بستک بازدید کرد

  • کد خبر : 8082
  • 29 مهر 1401 - 20:02
رئیس کل دادگستری هرمزگان از حوزه‌های قضایی بستک بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با همراهی جمعی از مسئولان قضایی از حوزه قضایی شهرستان بستک بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با همراهی جمعی از مسئولان قضایی، از حوزه قضایی شهرستان بستک بازدید کرد.

برنامه‌های سفر رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به شهرستان بستک با حضور در یادمان شهدای گمنام این شهرستان و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام انقلاب اسلامی آغاز شد.

رئیس کل دادگستری در ادامه ضمن حضور در دفاتر ائمه جمعه تشیع و تسنن این شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین یونس قائدی و سید محمد قتالی دیدار و گفتگو کرد.

وی همچنین در بازدید از دادگستری شهرستان بستک با مسئولان، قضات و کارمندان این حوزه قضایی دیدار و گفت‌وگو کرد.در این بازدید‌ از تعدادی از قضات و کارکنان دادگستری شهرستان بستک که در اجرای سیاست های ابلاغی و رسیدگی به امور محوله عملکرد مطلوبی داشته اند تقدیر شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان به همراه مسئولان قضایی استان در دیدار با مردم شهرستان بستک نیز از نزدیک به مسائل و مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

در جریان این دیدار مردمی که در محل دادگستری شهرستان بستک برگزار شد و بیش از سه ساعت به طول انجامید، هر یک از مراجعان درخواست‌های خود را اعلام کردند و در خصوص موارد مطرح شده، دستورات لازم صادر شد.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8082

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها