افزونه جلالی را نصب کنید.

رهایی یک زندانی محکوم به قصاص پس از ۶ سال حبس در بندرعباس

  • کد خبر : 8069
  • 29 مهر 1401 - 19:48
رهایی یک زندانی محکوم به قصاص پس از ۶ سال حبس در بندرعباس
رئیس کل دادگستری هرمزگان از رهایی یک زندانی محکوم به قصاص پس از سپری کردن ۶ سال حبس در زندان بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رهایی یک زندانی محکوم به قصاص با تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: این محکوم به جرم قتل عمد منتظر اجرای حکم قصاص بود که در نتیجه پیگیری معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس، در پی برگزاری جلسات متعدد صلح و سازش، خوشبختانه اولیای دم پس از ۶ سال با استناد به عفو و رأفت اسلامی، رضایت خود را اعلام کردند و به این زندانی، حیاتی دوباره بخشیدند.

وی تصریح کرد: این پانزدهمین اعلام رضایت در پرونده های قصاص از ابتدای امسال است که با همکاری مسئولان قضایی، اداره کل زندان ها و شورای حل اختلاف به ثمر نشسته است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین در ادامه از اقدام خداپسندانه اولیاء دم این پرونده که با گذشت و ایثار، رضایت خود را نسبت به محکوم به قصاص اعلام کردند، قدردانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای اولویت‌های ۱۵ گانه مطرح شده توسط ریاست محترم قوه قضاییه در ابتدای سال ۱۴۰۱، دستگاه قضایی استان هرمزگان با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی، حل‌وفصل خصومت و اصلاح ذات البین در پرونده های قضایی به ویژه پرونده های قصاص را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8069

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها