افزونه جلالی را نصب کنید.

مسایل و مشکلات جزیره قشم بررسی شد

  • کد خبر : 8104
  • 02 آبان 1401 - 16:21
مسایل و مشکلات جزیره قشم بررسی شد
شانزدهمین جلسه فوق العاده شورای اداری استان به ریاست استاندارهرمزگان وبا حضور دکتر آشوری ،مرادی، نمایندگان مردم استان و شکوه فر معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان ،معاونین استاندار، رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم، امامین جمعه شیعه و سنی و جمعی از مدیران استانی ، شهرستانی، بخشداران و روسای شوراهای این شهرستان به میزبانی فرمانداری شهرستان قشم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مجتبی امیری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان و دبیرشورای اداری استان در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع امنیت این شهرستان،گفت: شانزدهمین جلسه شورای اداری استان برای نخستین بار باابتکار استاندار هرمزگان از ابتدای امسال شروع شده است و در سطح کشور موردتوجه قرار گرفته و متفاوت از رویه های گذشته برگزار می شود.

دکترمحسن خاکی نهاد نیز در این نشست بیان داشت: حل مسائل معطل مانده مردم، بررسی پیشرفت پروژه های مهم عمرانی، بررسی و تصویب پروژه های ارتقاء نظام آموزشی که مورد تاکید استاندار است، رشد و پیشران و بررسی مسائل حوزه سلامت بخشهای مرکزی، شهاب و حرا در شهرستان قشم با بررسی بیش از ۹۰ پروژه در دستور کار این جلسه قرار دارد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات و بررسی مشکلات در ۱۱ شهرستان و ۲۵بخش ازمجموع ۴۰ بخش این استان از طریق جلسات شورای اداری گفت: تاکنون ۱۲جلسه فوق العاده شورای اداری و سه جلسه جمع بندی مصوبات و تعداد ۱۵ پیش جلسه برگزار شده است که با برگزاری جلسه فوق العاده شورای اداری در سه نقطه بندرعباس، میناب و بوموسی ، دوراول شورای اداری بخشهای استان به پایان می رسد.

دبیر شورای اداری یادآورشد: ۴۴درصد از ۷۲۶ مصوبه شوراهای اداری، اجرایی شده و بیشترین مصوبات با تعداد ۹۴ مصوبه به شهرستان رودان اختصاص دارد.

خاکی نهاد با ارزیابی شهرستان ها و دستگاه ها اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی با ۶۴ مصوبه بیشترین مصوبات را بین دستگاه ها داشته و درزمینه عملکرد نیز با ۵۱ درصد بهترین عملکرد را به خود اختصاص داده است.

معاون استاندار بیان داشت: بهترین عملکرد در بین بخشها نیز با اجرایی شدن۵/۷۳ درصد مصوبات به بخش هرمز در شهرستان بندرعباس اختصاص دارد.

گفتنی است: مهدی دوستی استاندار هرمزگان و معاونین در سفر یک روزه به جزیره قشم پس از احترام به مقام شامخ شهدا، علاوه بر حضور در نشست فوق‌العاده شورای اداری چند پروژه آبرسانی، صنعتی و شیلاتی را افتتاح وکلنگ زنی کردند.

همچنین، حضور در چهارمین مرحله کلنگ زنی مسکن جوانان جزیره در روستای مسن،دیدار با جانبازان و تکریم خانواده شهید مدافع امنیت، بخشی دیگر از برنامه سفر استاندار به قشم بود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8104

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها