افزونه جلالی را نصب کنید.

خدمات دهی لاک پشتی شرکت پست هرمزگان!!

  • کد خبر : 8358
  • 16 آبان 1401 - 14:18
خدمات دهی لاک پشتی شرکت پست هرمزگان!!
در عصر ارتباطات و تکنولوژی، برخی مواقع حوادثی رخ می دهد و انسان مسایلی را مشاهده میکند که بسیار تاسف بار است و حتی فکرش را هم نمیتوان کرد که در حال حاضر برخی ادارات و سازمانها به جای اینکه...

در عصر ارتباطات و تکنولوژی، برخی مواقع حوادثی رخ می دهد و انسان مسایلی را مشاهده میکند که بسیار تاسف بار است و حتی فکرش را هم نمیتوان کرد که در حال حاضر برخی ادارات و سازمانها به جای اینکه مدیریت راهبردی داشته باشند و امور محوله و وظایف ذاتی خود را به خوبی و در جهت رضایت مندی حداکثری مردم پیش ببرند، بیشتر به صورت لاک پشتی حرکت کرده و همواره به دنبال توجیه ناکارآمدی خود در بسیاری از مسایلی می باشند که از انجام آن کاملا عاجز هستند و هیچ گاه پاسخی در شان مردم نیز ارایه نمیدهند و اگر هم اعتراض کنید می گویند ما موظف به پاسخگویی به شما نیستیم!!.

هنگامی نیز که مشکلات از طریق برخی رسانه های دلسوز دالی بیان می شود فقط بلدند جوابیه صادر کنند و یا اگر از انجام، تصحیح امور و رسیدگی به امر خاصی که جزو وظایفشان است عاجز باشند و مدیرانی ناکارآمد هم در راس آن اداره و سازمان باشند نیز به شدت عصبانی شده و دایره حقوقی خود را وادار می کنند که ضمن تنظیم شکایت از رسانه، جوابیه ای تهدید آمیز نیز برای رسانه مورد نظر ارسال نمایند تا دیگر رسانه از انعکاس مسایل و مشکلات آن سازمان و اداره خودداری کنند و به عبارتی در ذهن خلاق خود، یک اهرم بازدارنده را به کار میگیرند!!!

در برهه کنونی که معمولا از آن به عنوان عصر پیشرفت یاد می شود…اما در استان هرمزگان نمیدانم چرا مدیریت شرکت پست فشل شده و نامه ها و بسته های مردم را به موقع، دست آنان نمی رسانند.

همین شرکت پستی که با دبدبه و کبکبه برای خود ، برنامه های کلان بالادستی و نقشه راهبری تعریف کرده است فعلا از رساندن یک نامه ساده به دست مردم عاجز مانده که باید مسئولان استان تا اوضاع وخیم تر نشده، به وضعیت کنونی این شرکت و مدیریت آن رسیدگی عاجل کنند تا سیستم پست و مردم ما بیش از این صدمه نبینند.

شاید نمونه ای که میخواهم بگویم یکی از هزاران مشکلی باشد که شهروندان هرمزگانی همواره با آن درگیر هستند و کسی هم پاسخگوی مردم نیست.

همگی مردم هرمزگان به خوبی یاد دارند چند سال پیش شرکت پست مصوبه ای داشت که بر اساس آن تمامی خانه ها باید درب خانه شان را سوراخ می کردند و صندوق پست برای خود تعبیه میکردند، برای همین منظور نیز از مردم بیچاره پولی کلان گرفتند و ….بعد از آن اتفاق، شاید حتی یک نامه هم در این صندوقها انداخته نشد که نشد…!

خلاصه اگر هم اکنون به درب منازل مردم مراجعه کنید، می بینید که دیگر خبری از آن صندوقهای پست نیست، یا زنگ زده و غیر قابل استفاده هستند و یا لانه موشها و پرندگان شد و یا خود اهالی خانه سوراخ صندوق را وصله زده و پلمپ کرده اند!!!

آخر کسی نیست بگوید خدا پدر و مادرتان را بیامرزد، این چه وضعیتی است که بر سر این مردم آوردید؟ چرا این همه هزینه برای مردم میتراشید؟لطفا مدیریت ناکارآمد خود را با انجام چنین کارهای بی فایده توجیه نکنید!!

هر روز یک بخشنامه بی خاصیت، هر روز یک برنامه به درد نخور!!..الان هم که هزینه های پستی را بالا برده اید اما دریغ از بهبود خدمات پستی!! بسته ای که در تاریخ بیست و ششم مهرماه از تهران پست شده و در تاریخ بیست و هفتم مهرماه به شهر بندرعباس رسیده است چرا باید تا چهارم آبان هنوز به دست صاحب آن نرسیده باشد؟..

چرا نامه رسان شما وظیفه اش را به درستی انجام نمی‌دهد و اهمال در انجام وظیفه خود را با کلمات دروغین توجیه می کند؟…اینکه نامه رسان در گزارشات کاری خود، دلیل نرسیدن بسته به دست صاحب آن را با استفاده از کلماتی نظیر عدم حضور در محل و یا نداشتن آیفون توجیه میکند مایه تأسف است، در حالی که صاحب نامه در تمامی روزهای گفته شده در محل خانه خود حضور داشته است و علاوه بر آن، در آدرس مورد نظر به طور ۲۴ ساعته نگهبان در محل مجتمع حضور دارد و بنا به اذعان نگهبان، در روزهای گفته شده خبری از پستچی نبوده است.

چرا مدیر کل پست بر امور کارکنان خود نظارت ندارد که اینگونه دارند امور مردم را مختل می کنند؟ بعضاً مشاهده شده که رساندن یک نامه به دست صاحب آن، حکم مرگ و زندگی را دارد. اعتراض هم که میکنید می گویند بر اساس بخشنامه جدید همه مردم باید آیفون داشته باشند و پستچی نمی‌تواند به مردم اطلاع دهد که بیایند و بسته یا پاکت نامه خود را تحویل بگیرند…حال دیگر جدیدا چه خوابی برای مردم دیده اند؟ خدا می داند…

قبلا شماره تلفن پستچی نیز در سامانه پیگیری مرسولات وجود داشت و اگر زمانی پست چی دیر می کرد و یا تحویل نامه به طول می انجامید، مردم با پستچی تماس می گرفتند و ضمن عذر ویا شده دلیل تاخیر، بسته را از وی تحویل می گرفتند ، اما اکنون دیگر شماره تلفن مامور پست را هم از سامانه حذف کرده اند!!!

باید متاسف بود از مدیرانی که هیچ خاصیت مدیریتی ندارند و فقط بلدند ناکارآمدی مدیریتی خود را با کلمات قشنگ توجیه کنند! لا اقل اگر از پس کار بر نمی آیید، بگویید تا مردم معطل نمانند، به همه اعلام کنید تا مردم خودشان بلند شوند و بیایند شرکت پست و نامه شان را شخصا تحویل بگیرند.

و یا بهتر است با این شرایط پیشنهاد کنید دیگر مردم بسته های خود را پست نکنند، بلکه هر وقت خواستند چیزی را پست کنند خودشان سوار الاغ یا اسب شوند و بروند بسته خود را تحویل بدهند و برگردند!!!

کامبیز حسین پور

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8358

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها