افزونه جلالی را نصب کنید.

دیدار سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان با نماینده ولی فقیه در هرمزگان

  • کد خبر : 8327
  • 16 آبان 1401 - 9:11
دیدار سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان با نماینده ولی فقیه در هرمزگان
سرپرست شیلات هرمزگان به همراه جمعی از معاونین و مسئولین شیلات هرمزگان با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان،در این نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به اهمیت و جایگاه شیلات هرمزگان در کشور و به ویژه در استان هرمزگان گفت: فعالیت های شیلاتی در صدر فعالیت های اقتصادی استان هرمزگان قرار دارد و باید نگاه ویژه ای به فعالیت های شیلاتی در استان هرمزگان باشد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده به بیان رهنمودهایی در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های سازمانی اداره کل شیلات هرمزگان پرداختند.

در ادامه سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان با اشاره به جایگاه شیلات استان هرمزگان در کشور اظهارداشت: شیلات به عنوان موتور پیشران اقتصادی می تواند جایگاه ویژه ای در استان داشته باشد و امید است با استعانت از خداوند متعال و تلاشی مضاعف در جهت بالفعل کردن ظرفیت‌ها گام های استواری برداریم.

دکتر ساسان صادقی ابراز کرد: با بهره‌گیری از نیروهای خدوم در استان هرمزگان و ایجاد یک نظام پویا، امید است بتوانیم شیلات را به جایگاه واقعی ودر شأن خود برسانیم.

وی ضمن تاکید بر نگاه مکعبی و چند وجهی در توسعه شیلات، تصریح کرد: در حوزه توسعه شیلات به دنبال فعالیت‌های پایدار هستیم .

سرپرست شیلات هرمزگان ضمن تقدیر از نگاه کارشناسانه نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ابراز کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ساماندهی صید و صیادی و تحقق مطالبات نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8327

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها