افزونه جلالی را نصب کنید.

بهره‌برداری از سامانه پیامکی اعلام بازرسی شناورهای مسافری در بندر شهید باهنر

  • کد خبر : 8367
  • 18 آبان 1401 - 1:13
بهره‌برداری از سامانه پیامکی اعلام بازرسی شناورهای مسافری در بندر شهید باهنر
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از بهره‌برداری سامانه پیامکی اعلام بازرسی شناورهای مسافری خبر داد و گفت: با راه اندازی این سامانه و با اطلاع مالک از موعد بازرسی شناور، توقیف آن به حداقل خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛”حمیدرضا محمد حسینی تختی” با اشاره به بهره‌برداری از سامانه پیامکی اعلام بازرسی شناورهای مسافری در بندر شهید باهنر افزود: در راستای توسعه عملکرد سامانه ورود و خروج شناورهای مسافری، ماژول ارسال خودکار اعلان‌های بازرسی به صورت پیام کوتاه به اطلاع صاحبان شناور، اپراتورهای برج کنترل و بازرسان کنترل می‌رسد.

وی افزود: برای توسعه و ارتقاء سطح امنیتی این سامانه از سرورهای ارسال پیام کوتاه سازمان بنادر و دریانوردی استفاده شده تا از هرگونه سوء استفاده، شک و ابهام در خصوص کلاهبرداری جلوگیری شود.

به گفته مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان؛ با بهره‌برداری از این سامانه امکان ثبت شماره تلفن همراه گیرندگان پیام کوتاه با نظر مدیر بندر به افراد مشخص شده نیز مقدور خواهد شد.

محمد حسینی تختی ارسال پیام مربوط به شناورهای با موعد بازرسی کمتر از ۱۰ روز را از مزایای این طرح برشمرد و افزود: مشخص بودن تعداد روزهای باقیمانده یا گذشته از موعد بازرسی، عدم توقیف شناور، مدیریت و زمان‌بندی رفع نواقص را در اختیار صاحبین شناور و اشخاص ثبت شده قرار می‌دهد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8367

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها