افزونه جلالی را نصب کنید.

افتتاح مدرسه کارشناس در منطقه سایه خوش

  • کد خبر : 8383
  • 19 آبان 1401 - 2:05
افتتاح مدرسه کارشناس در منطقه سایه خوش
با حضور رییس سازمان نوسازی مدارس کشور وجمعی از مسوولان استان هرمزگان، مدرسه کارشناس در منطقه زلزله زده سایه خوش افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، با حضور حمیدرضا خان محمدی رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، جباری نماینده غرب هرمزگان در مجلس، سیدفخرالدین هاشمی مدیر کل نوسازی مدارس استان، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، سید عبدالله هاشمی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، مرتضوی رییس هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان تهران ، خیرین و جمعی از مسولین استانی مدرسه کارشناس در منطقه زلزله زده سایه خوش به بهره برداری رسید.

هاشمی در این آیین با اشاره به اینکه این مدرسه در بازه زمانی ۳ ماهه بعداز وقوع زلزله سایه خوش احداث شده است، افزود: مدرسه ۶کلاسه کارشناس با زیربنای ۴۳۳ مترمربع وبا اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال در شهرستان بندرلنگه به بهره برداری رسید.

هاشمی همچنین با بیان اینکه کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان تهران بعنوان خیر هزینه احداث این مدرسه را متقبل شده است، ابراز داشت: ۶۰میلیارد ریال توسط این کانون جهت احداث این فضای آموزشی هزینه شده است.

گفتنی است؛ مدرسه کارشناس با مشارکت کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان تهران و اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در بازه زمانی ۳ ماه بعد از وقوع زلزله سایه خوش ( ۲۷ تیرماه الی ۲۷ مهرماه ) احداث شده است.

افتتاح مدرسه ابراهیم خلیل الله در بندرعباس

با حضور حمیدرضا خان محمدی رییس سازمان نوسازی مدارس کشور و جمعی از مسوولان مدرسه ابراهیم خلیل الله در منطقه پشته ایسین واقع در بندرعباس به بهره برداری رسید.

هاشمی در این آیین اظهار کرد: مدرسه ۱۵ کلاسه ابراهیم خلیل الله با زیربنای یک هزار و ۶۵۰ مترمربع وبا اعتباری بالغ بر ۲۰۰میلیارد ریال در منطقه پشته ایسین به بهره برداری رسید.به گفته وی این فضای آموزشی دارای کلاس، سرایداری، آبخوری، سرویس بهداشتی، دیوار و محوطه می باشد.

افتتاح مدرسه امیدآتراکران در بندرعباس

با حضور حمیدرضا خان محمدی رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، مدرسه امیدآتراکران در منطقه چهچکور واقع در بندرعباس به بهره برداری رسید.

هاشمی در این آیین اظهار کرد: مدرسه ۱۲ کلاسه امیدآتراکران با زیربنای یک هزار و ۳۱۲ مترمربع وبا اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در منطقه چهچکور بندرعباس به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه شرکت آتراکران انرژی بعنوان خیر هزینه احداث این مدرسه را بصورت مشارکتی متقبل شده است، ابراز داشت: ۷۵میلیارد ریال توسط خیر جهت احداث این فضای آموزشی هزینه شده است

گفتنی است؛ مدرسه امیدآتراکران با مشارکت شرکت آتراکران انرژی و اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان احداث شده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8383

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها