افزونه جلالی را نصب کنید.

رهایی یک زندانی محکوم به قصاص با تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس

  • کد خبر : 8394
  • 20 آبان 1401 - 17:36
رهایی یک زندانی محکوم به قصاص با تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس
رئیس کل دادگستری هرمزگان از رهایی یک زندانی محکوم به قصاص با تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس خبر داد.

یه گزارش پایگاه خبری چلچله بندر مجتبی قهرمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: این زندانی به جرم قتل عمد منتظر اجرای حکم قصاص بود که در نتیجه پیگیری معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس، خوشبختانه اولیای دم پس از ۵ سال با استناد به عفو و رأفت اسلامی، رضایت خود را اعلام کردند و به این زندانی، حیاتی دوباره بخشیدند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین از اقدام خداپسندانه اولیاء دم این پرونده که با گذشت و ایثار، رضایت خود را نسبت به این زندانی اعلام نمودند، قدردانی کرد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت بیستمین سالگرد تأسیس شوراهای حل اختلاف با تأکید بر اینکه شورا‌های حل اختلاف نهادی مردمی و برآمده از بطن جامعه است، اظهار داشت: خوشبختانه در پرتو تدابیر حکیمانه ریاست محترم قوه قضاییه، شورا‌های حل اختلاف نقش مؤثری را در حل و فصل منازعات و برقراری صلح و آرامش در مناطق مختلف کشور به ویژه استان هرمزگان ایفا می‌نمایند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان طی سالهای اخیر دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه عملکرد به دست آورده است که بدون تردید این موفقیت ها مرهون تلاش های مسئولین، قضات و اعضا و کارکنان این مجموعه است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8394

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها