افزونه جلالی را نصب کنید.
از ابتدای سال جاری تاکنون؛

جابجایی بیش از هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تن انواع کالا در بنادر غرب هرمزگان

  • کد خبر : 8617
  • 23 آذر 1401 - 22:36
جابجایی بیش از هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تن انواع کالا در بنادر غرب هرمزگان
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: افزون بر هفت میلیون و 600 هزار تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی از ابتدای سال جاری تا کنون در بنادر غرب استان تخلیه و بارگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “مرتضی سالاری” اظهارداشت: در مجموع هفت میلیون و ۶۸۸ هزار و ۱۸۸ تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر غرب استان تخلیه و بارگیری شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: از مجموع عملیات تخلیه و بارگیری انجام شده، سه میلیون و ۷۶۱ هزار و ۸۸۵ تن با افزایش ۵۸ درصدی مربوط به کالاهای غیرنفتی و سه میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۰۳ تن به فرآورده‌های نفتی اختصاص دارد. مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به تردد بیش از ۲۰ هزار فروند شناور و نجات جان ۲۹ نفر در آب‌های حوزه استحفاظی غرب استان طی این بازه زمانی اشاره کرد.

سالاری ادامه داد: طی این مدت ۲۰ هزار و ۴۴۹ فروند شناور با ۱۷ درصد افزایش در بنادر غرب استان هرمزگان رفت و آمد کردند که از این میزان، یک هزار و ۳۶۰ فروند شناور بالای هزار تن و ۱۹ هزار و ۸۹ فروند شناور نیز زیر هزار تن بوده است.

به گفته وی؛ در این مدت مرکز جستجو و نجات دریایی (MRCC) بنادر غرب هرمزگان در راستای اعمال وظایف حاکمیتی و به منظور حفظ و ارتقاء ایمنی دریانوردی خود با ۹ پیام اولیه و ۴۴ عملیات جستجو و نجات موفق به نجات جان ۲۹ نفر در آب‌های حوزه استحفاظی خود شده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8617

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها