افزونه جلالی را نصب کنید.

معاون جدید بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفا هرمزگان معرفی شد

  • کد خبر : 8623
  • 23 آذر 1401 - 22:43
معاون جدید بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفا هرمزگان معرفی شد
در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان، معاون جدید بهره برداری و توسعه فاضلاب معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر عبدالحمید حمزه پور در این جلسه با قدردانی از تلاش های علا امیریان نژاد در دوره تصدی معاونت بهره برداری گفت: امیریان در این مسئولیت فردی اخلاق مدار و خدمتگزار بود و تمام توان و کوشش خود را برای توسعه بخش فاضلاب آبفا به کار گرفت.

وی ادامه داد: امیریان نژاد در خدمت سه دهه ای خود در شرکت آب و فاضلاب هرمزگان منشاء خیر بوده و با توجه به تجربیات گرانسنگی که در این حوزه دارد، از خدمات ایشان بهره لازم را خواهیم برد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان همچنین با اشاره به خصوصیات امید معصومی معاون جدید بهره برداری و توسعه فاضلاب افزود: وی در این حوزه دارای تجربه بوده و در ماه های اخیر نیز نشان داد که فردی توانمند برای این مسئولیت است.

وی با تاکید بر اینکه آبفا باید به تعهدات و برنامه های خود در حوزه فاضلاب جامه عمل بپوشاند، گفت: یکی از برنامه های دوره جدید معاونت فاضلاب تکمیل پروژه های نیمه تمام است که از اهمیت بالایی برای شرکت برخوردار می باشد.

عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در پایان این مراسم از تلاش های علا امیریان نژاد قدردانی و امید معصومی را به عنوان معاون جدید بهره برداری و توسعه فاضلاب منصوب و حکم وی را اعطا کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8623

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها