افزونه جلالی را نصب کنید.
در ۹ ماهه سالجاری صورت گرفت؛

توزیع بیش از ۴۵ میلیون کیلوگرم آرد بین روستاییان هرمزگان

  • کد خبر : 8659
  • 06 دی 1401 - 13:20
توزیع بیش از ۴۵ میلیون کیلوگرم آرد بین روستاییان هرمزگان
مدیرتعاون روستایی هرمزگان از توزیع بیش از ۴۵ میلیون کیلوگرم آرد بین روستاییان و نانوایان در هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره تعاون روستایی استان هرمزگان، عیسی برخورداری مدیرتعاون روستایی هرمزگان اظهارداشت: از ابتدای سالجاری تاکنون بالغ بر ۴۵ میلیون و ۷۳۷هزار کیلوگرم آرد روستایی توسط تشکل های تعاونی روستایی استان بین نانوایان و روستاییان استان توزیع شد. 

وی هدف از توزیع آرد بین روستاییان را ارائه خدمات بهتر و در راستای حمایت از آنان دانست و بیان داشت: از مهمترین مزایای این اقدام، تنطیم بازار، توزیع عادلانه آرد روستایی، توزیع به موقع و با نرخ کم بین اقشار روستایی و عشایری، شبکه توزیع گسترده،کاهش تردد روستاییان به شهر و….. است. 

برخورداری تصریح کرد: در هفت شهرستان استان هرمزگان شامل رودان، میناب، بستک، جاسک، بندرعباس، حاجی آباد و بندرلنگه، توسط اتحادیه و شرکت‌های تعاونی روستایی آرد توزیع می شود. 

مدیرتعاون روستایی استان هرمزگان در ادامه ابراز داشت: سهمیه آرد از طریق شورای آرد و نان با محوریت اداره کل غله و بازرگانی، براساس آمار جمعیتی«سرشماری نفوس و مسکن‌ » به سازمان تعاون روستایی اعلام می شود و از این طریق توسط تشکل ها با کمترین کارمزد و با نرخ مصوب شورای آرد و نان توزیع می شود. 

گفتنی است در ۹ ماهه سالجاری، آرد نانوایی بالغ بر ۱۶میلیون و ۱۲۰ هزار کیلوگرم معادل ۴۰ هزارو ۳۰۰ کیسه و همچنین آرد خانه پز بالغ بر ۲۹ میلیون و ۶۶۱ هزار کیلوگرم معادل ۷۴۱ هزار و ۵۲۵ کیسه توسط شبکه تعاون روستایی در هرمزگان توزیع شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8659

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها