افزونه جلالی را نصب کنید.

نقص فنی کامیون بنز اکسفورد ۶ کشته برجای گذاشت

  • کد خبر : 8816
  • 17 دی 1401 - 15:48
نقص فنی کامیون بنز اکسفورد ۶ کشته برجای گذاشت
در اثر واژگونی یکدستگاه کامیون بنز اکسفورد در یکی از محورهای ورودی شهرستان رودان، 6 نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از پایگاه خبری پلیس، جانشین پلیس راه استان هرمزگان در تشریح جزئیات این حادثه گفت : در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز گذشته ماموران گشت پلیس راه از یک قفره واژگونی منجر به فوت در محور منوجان به شهرستان رودان مطلع وبلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: ماموران گشت پلیس راه پس از حضور درمحل مشاهده کردند یکدستگاه کامیون بنز آکسفورد پلاک خارجی بعلت نقص فنی در محورکوهستانی به جهت شیب جاده و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو کامیون مورد نظر واژگون و بر روی یکدستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ عبوری با ۶ سرنشین سقوط کرده که در این حادثه ۶ نفر از سرنشسنان خودرو سواری شامل ۴ نفر خانم و دو کودک خردسال فوت و دو نفر رانندگان خودروها مجروج شده اند.
سرهنگ ملک حسن محمدی اظهار داشت: با همکاری عوامل امدادی و اورژانس اجساد متوفیان به سرد خانه انتقال و مجروحان نیز جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
جانشین قرارگاه پلیس راه استان هرمزگان با هدف پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار رانندگی در جاده های استان به عموم رانندگان توصیه کرد قبل از شروع حرکت و رانندگی در جاده های استان ، نسبت به بازبینی دقیق و رفع نواقص احتمالی در خودرو خود اقدام کرده و در حین رانندگی بدور از هرگونه شتابزدگی با سرعت مطمئنه اقدام به رانندگی نمایند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8816

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها