افزونه جلالی را نصب کنید.

کشف کوره زغال سازی غیر مجاز در بندرخمیر

  • کد خبر : 8798
  • 17 دی 1401 - 15:14
کشف کوره زغال سازی غیر مجاز در بندرخمیر
فرمانده یگان حفاظت اداره ‌منابع‌ طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر از کشف یک باب کوره زغال چوب درختان جنگلی در شهرستان با همکاری همیاران طبیعت خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ یوسف اپرا افزود: این کوره در پی گشت زنی مأموران یگان حفاظت از منابع طبیعی شهرستان کشف و تخریب شد.

یوسف اپرا با تاکید بر اینکه تهیه زغال و قاچاق چوب درختان جنگلی یکی از مهمترین عوامل تخریب عرصه‌های منابع طبیعی و جنگلی است، گفت: با متخلفان این حوزه برخورد جدی قضایی صورت خواهد پذیرفت .

وی با اشاره به تعامل و همکاری بسیار خوب همیاران طبیعت، مردم و جوامع محلی در شناسایی متخلفان اظهار داشت: حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی جز با مشارکت مردم امکانپذیر نخواهد بود .

فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر از مردم و دوست‌داران طبیعت و آحاد جامعه خواست از آنجا که منابع طبیعی سرمایه هر کشور است و نسل حاضر و آینده به این موهبت الهی نیاز دارند از همین رو در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله تخریب و تصرف عرصه های ملی، قاچاق چوب و زغال، قطع درختان جنگل، احداث کوره زغال و هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی مراتب را به شماره ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع رسانی نمایند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8798

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها