افزونه جلالی را نصب کنید.

خرید توافقی ۱۰۰ تن پیاز از کشاورزان هرمزگانی

  • کد خبر : 8841
  • 21 دی 1401 - 16:52
خرید توافقی ۱۰۰ تن پیاز از کشاورزان هرمزگانی
مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی خلیج فارس هرمزگان گفت: به منظور تنظیم بازار و عرضه مستقیم تولید به مصرف با تلاش شبکه تعاون روستایی این استان تاکنون100 تن پیاز از کشاورزان این استان خریداری و به میادین تره بار برخی استان ها ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی هرمزگان، سجاد مهدیانفر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای اجرای سیاست های سازمان مرکزی تعاون روستایی، تنظیم بازار همچنین حمایت از کشاورزان پیازکار، خرید توافقی پیاز از کشاورزان مناطق هشتبندی و جغین توسط شبکه تعاون روستایی استان آغاز شده است.
وی افزود: با توجه به قیمت بالای این این محصول اتحادیه شرکت های تعاونی‌ روستایی خلیج فارس با نظارت مدیریت تعاون روستایی استان هرمزگان از هفته گذشته اقدام به خرید توافقی محصول پیاز به صورت مستقیم از کشاورزان شهرستان های میناب و رودان کرده است.
مهدیانفر اعلام کرد: خرید توافقی پیاز و فروش این محصول در هرمزگان به منظور حمایت از مصرف کننده و تولید کننده اجرا می شود.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی خلیج فارس هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: این میزان خرید در قالب ۱۰ محموله به مقاصد تعیین شده ارسال و خرید از کشاورزان همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8841

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها