افزونه جلالی را نصب کنید.

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه بنادر شرق هرمزگان برای پانزدهمین سال

  • کد خبر : 8885
  • 24 دی 1401 - 19:04
تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه بنادر شرق هرمزگان برای پانزدهمین سال
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: گواهینامه‌های سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) بنادر شهید باهنر و شهید حقانی برای پانزدهمين سال متوالی تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛”حمیدرضا محمد حسینی تختی” با اشاره به پایان‌ کار ممیزی خارجی سیستم مدیریت یکپارچه در بنادر شهید باهنر و حقانی، افزود: گروه ممیزی شرکت IMQ با حضور در واحدهای اداری و عملیاتی، به بررسی موارد مربوطه مطابق با الزام‌های یاد شده پرداختند.
وی هدف از اجرای این ممیزی را حصول اطمینان از عملکرد و انطباق مدارک و سوابق با الزامات ISO 9001:2015 و ISO 45001:2018 و ISO 14001:2015 عنوان کرد و گفت : نتایج حاصله از این ممیزی منجر به تمدید مجدد گواهینامه‌های مزبور شد.
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از نقاط قوت این ممیزی را اجرای مانور ترکیبی با حضور نمایندگان سایر بنادر ، انجام ممیزی داخلی اثربخش، عملکرد خوب بندر شهید حقانی بعنوان بزرگترین بندر مسافری کشور و توجه مناسب به مسائل مربوط به جلوگیری از آلودگی دریا عنوان کرد.
لازم به ذکر است؛ سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) )تمام قسمت‌های سیستم و فرآیندهای سازمان را در یک چارچوب کامل ادغام وسازمان را متعهد می کند تا به عنوان یک واحد با اهداف مشترک فعالیت نماید.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8885

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها