افزونه جلالی را نصب کنید.

پیام تبریک سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان به مناسبت  فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س)،روز مادر و روز زن

  • کد خبر : 8875
  • 24 دی 1401 - 18:53
پیام تبریک سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان به مناسبت  فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س)،روز مادر و روز زن
سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان طی پیامی فرارسیدن سالروز ولادت‌ حضرت فاطمه زهرا (س) ، روز مادرو روز زن را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش  پایگاه یری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان در پیام ساسان صادقی سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان به مناسبت فرارسیدن میلاد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و زن آمده است:

بسم الله الرحمن الرّحیم

پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله و سلم می فرماید: “ابنتی فاطمهَ سَیِّدَهُ نِساءِ العالَمینَ”

(دخترم فاطمه، سرور زنان عالَم است)

روز بیستم‌ جمادی‌ الثانی‌، سرای‌ وحی‌ و نبوت‌ به‌ نور ستاره ای روشن شد که‌ روشنایی‌ او تا روز قیامت‌ پرتو افکن است، بانویی که مادر مومنان و معلم بزرگ اسلام بود و فرزندانی چون‌ حسن‌ و حسین‌ و زینب‌ سلام‌ الله‌ علیهم‌ را تحویل‌ جهانیان‌ داد و به اسلام جان دوباره و زندگی جاویدان بخشید.

زندگی و سیره حضرت زهرا (س) به قدری آموزنده و جذاب است که هر زن آزاده ای در جهان او را چونان قدیسه ای تحسین می کند؛ زنی که تولدش از دامن خدیجه کبری، همسر پیامبر گرامی اسلام (ص) و در کانون نخستین خانواده اسلامی با نغمه های آسمانی و تسبیح قدسیان همراه شد و شب میلادش را عرشیان به بانگ تکبیر و تسبیح جشن گرفتند و خداوند لقب کوثر به او عطا کرد؛ زیرا وی سرچشمه تمام خوبی های جهان است.

میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س)، در حقیقت ولادت فرشته نجات بشریت و مشعل فروزان هدایت و رستگاری است. حضرت فاطمه زهرا (س) عطیه ای الهی است که درکِ ژرفای اقیانوس فضایلش در توان ما نیست، جایگاه رفیع او خیره کننده دیدگان هر صاحب بصیرتی است که توان هر بیان و کلامی را از انسان می ستاند.

بی تردید انتخاب میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان روز زن، تکریم و بزرگداشت و احترام نسبت به زن و مادر است. بزرگ داشتی افتخار آمیز و مسئولیت آفرین که فرصتی است تا در این “آینه خدای نما” بنگریم و”فاطمی شدن” را بیاموزیم و به اخلاق بهشتی دختر حضرت پیامبراکرم(ص) شبیه تر شویم.

اینجانب سالروز میلاد تفسیر کوثر و عصاره خلقت، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، روز مادر و زن را به تمامی مادران  و بانوان فداکار و نجیب ایرانی، به ویژه بانوان گرانقدر، پرصلابت، زحمتکش وافتخار آفرین شاغل در اداره‌ کل شیلات استان هرمزگان تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال، برای همه آنان وخانواده محترمشان سلامتی، سربلندی، عزت، امید و بهروزی مسئلت دارم. 

ساسان صادقی

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8875

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها