افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش میناب:

اضافه شدن لینک جشنواره ملی تئاتر درسی در صفحه اصلی برنامه شاد

  • کد خبر : 9073
  • 04 بهمن 1401 - 1:14
اضافه شدن لینک جشنواره ملی تئاتر درسی در صفحه اصلی برنامه شاد
معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش میناب از اضافه شدن لینک جشنواره ملی تئاتر درسی در قسمت " شاد رویداد " شبکه آموزش دانش آموزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور، داریوش فدویان با اعلام این خبر گفت: از آنجائی که تئاتر درسی فراگیری بسیاری با اهداف و برنامه های آموزشی و تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دارد، وزارت آموزش و پرورش به دنبال گسترش این برنامه جذاب و با نشاط در کلاس های درس است.
وی افزود: لینک جشنواره ملی تئاتر درسی در قسمت ” شاد رویداد ” در صفحه اصلی شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) اضافه شده است و این رویداد در بزرگترین و فراگیر ترین شبکه دانش آموزی کشور از اهمیت بالائی برخوردار است.
به گفته فدویان، دانش آموزان ابتدا باید برنامه شاد خود را به روز رسانی کرده و سپس وارد برنامه شاد شده و در بخش ” شاد رویداد “، قسمت لیست کامل رو بزنید تا لینک دومین جشنواره ملی تئاتر درسی را در بین لینک های دیگر مشاهده کنید.
معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش میناب خاطر نشان ساخت: دومین جشنواره ملی تئاتر درسی از ۲۳ بهمن ماه سال جاری با پذیرش دانش آموزان دارای آثار برگزیده آغاز می شود و در ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ با معرفی نفرات برتر به پایان می رسد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9073

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها