افزونه جلالی را نصب کنید.

از فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی در روستاها حمایت می‌کنیم

  • کد خبر : 9128
  • 05 بهمن 1401 - 19:12
از فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی در روستاها حمایت می‌کنیم
نشستی با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و محمد محمدحسینی فرماندار قشم در راستای توسعه گردشگری و صنایع‌دستی و مرمت آثار تاریخی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز سه‌شنبه ۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در این نشست با تأکید بر توانمندسازی جوامع محلی گفت: توانمند سای جوامع محلی و برپایی دوره‌های آموزشی با رویکرد توسعه گردشگری روستایی از برنامه‌های این اداره‌کل است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان او ادامه داد: در همین راستا دوره‌های آموزشی توانمندسازی جوامع محلی برای فعالان حوزه گردشگری برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه از فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی در روستاها حمایت می‌کنیم، افزود: گردشگری روستایی جزئی از صنعت گردشگری است که می‌تواند نقش عمده‌ای در توانمندسازی مردم محلی و تنوع‌بخشی به اقتصاد از طریق رونق صنایع‌دستی با سایر بخش‌های اقتصادی ایفا کند.

محسنی با تأکید بر مرمت و حفاظت از آثار تاریخی ادامه داد: شهرستان قشم از گذشته تا به امروز موردتوجه گردشگران بوده و به لحاظ وجود آثار تاریخی و طبیعت بکر و همواره میزبان گردشگران از نقاط مختلف است./ انتهای پیام

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9128

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها