افزونه جلالی را نصب کنید.

توافق‌نامه تعیین تکلیف اراضی در اختیار نیروی دریایی ارتش به امضا رسید

  • کد خبر : 9122
  • 05 بهمن 1401 - 18:56
توافق‌نامه تعیین تکلیف اراضی در اختیار نیروی دریایی ارتش به امضا رسید
به منظور تعیین تکلیف اراضی در اختیار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تفاهم‌نامه‌ی سه جانبه بین استانداری هرمزگان، اداره کل راه و شهرسازی استان و نداجا به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، در این باره اظهارداشت: با پیگیری‌های مستمر انجام شده و با نگاه مساعد امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، این تفاهم نامه امضا و اراضی تحت اختیار نیروی دریایی ارتش موسوم به نخل ناخدا به محدوده شهر بندرعباس الحاق شد.

وی تعیین تکلیف اراضی محصور و پیرامونی سایت نخل ناخدا را از توافقات این تفاهم نامه دانست وافزود: طبق این تفاهم نامه بیش از ۹۰ هکتار از ۲۸۰ هکتار اراضی محصور سایت نخل ناخدا که در اختیار نیروی دریایی ارتش است آزادسازی و الحاق می‌شود همچنین بیش از ۱۶۲ هکتار از اراضی غیر محصور و پیرامونی این سایت هم رهاسازی و الحاق خواهد شد‌.

استاندار هرمزگان درخصوص بند دیگر این توافق نامه گفت: رهاسازی و الحاق زمین هایی بعنوان معوض، زمین های آزادسازی شده نداجا در بلوار شهید چمران (جنوبی)، مورد موافقت قرارگرفت.

گفتنی است تکالیف طرفین و ضمانت های اجرایی در این توافق نامه روشن شده که پس از دریافت مجوز از ستاد کل نیروهای مسلح و تصویب هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن همچنین ایفای کامل تعهدات استانداری و اداره کل راه و شهرسازی قابلیت اجرایی خواهدداشت.

🔰روابط عمومی استانداری هرمزگان

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9122

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها