افزونه جلالی را نصب کنید.

دانش آموزان و دانشجویان هرمزگانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند

  • کد خبر : 9349
  • 12 بهمن 1401 - 17:28
دانش آموزان و دانشجویان هرمزگانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته دانش آموزان و دانشجویان هرمزگانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان؛ پروفسور احسان کامرانی در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور استان با حضور سردار سالاری ،فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان و مدیران کل دستگاه های اجرایی با تبریک فرا رسیدن اعیاد ماه رجب به ویژه میلاد مولد کعبه حضرت علی (ع) سلام و فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت راهیان نور، عنوان کرد: راهیان نور فرصت مغتنمی جهت آشنایی دانشجویان و دانش آموزان با رشادت های شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس است. وی در همین خصوص، افزود: با توجه به اهمیت راهیان نورو اثر فوق العاده آن ،گسترش آن مورد تاکید ویژه مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: تقویت روحیه ایمان و خود باوری از دستاوردهای مهم دیگر حضور دانشجویان و دانش آموزان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است که با معنویت خاصی نیز همراه است.

وی افزود: با تلاش های که از سوی مجموعه سپاه امام سجاد (ع) استان با همکاری دستگاه های اجرایی به ویژه آموزش و پرورش صورت پذیرفته است اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی استان از ۱۶ بهمن ماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهد شد.

کامرانی، اظهار داشت: دانش آموزان و دانشجویان سرمایه ها و آینده سازان کشور هستند که دشمنان برای ایجاد روحیه ناامیدی در این قشر سرمایه گذاری سنگین کرده اند که اقدامات فرهنگی همچون راهیان نور بسیاری از توطئه های آنها را خنثی خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در همین خصوص گفت: دفاع مقدس در تاریخ ایران بی نظیر است و جنگ هشت ساله تنها جنگی است که حتی یک وجب از خاک کشور به بیگانگان داده نشد و با خون پاک شهیدان از آن حراست گردید و آشنایی نسل جوان و نوجوان با این دوره ممتاز از تاریخ کشور ضروری است.

وی تصریح کرد: پیش بینی می گردد امسال بیش از دو هزار دانش آموز و دانشجوی مدارس و دانشگاه های هرمزگان به مناطق عملیاتی جنوب و راهیان دریایی خلیج فارس اعزام گردند.

کامرانی، خاطرنشان کرد: جهت رفاه حال دانش آموزان، دانشجویان و سایر اقشار علاقه مند استان برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب اردوگاه پیامبر اعظم ویژه هرمزگان با امکانات و تجهیزات مناسب در آبادان برپا گردیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت منابع مالی، دستگاه های اجرایی و بنگاه های اقتصادی استان ستاد راهیان نور استان را در امر تامین هزینه های ایاب و ذهاب و تغذیه دانش آموزان و دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب پشتیبانی کنند.

وی با اشاره به اهمیت راهیان پیشرفت، تصریح کرد: در اجرای طرح راهیان پیشرفت مجریان طرح به گونه ای برنامه ریزی کنند که دانش آموزان و دانشجویان هرمزگانی به صورت کامل از محاسن اجرای طرح بهره مند شوند و تنها برای دانشگاه های خارج از استان برای بازدید از طرح های راهیان پیشرفت استان برنامه ریزی نگردد و در این طرح هرمزگان ویژه دیده شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9349

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها