افزونه جلالی را نصب کنید.

دستور تعیین تکلیف ۱۰۰ دستگاه خودرو و ۷۳۰ موتور سیکلت صادر شد

  • کد خبر : 9450
  • 15 بهمن 1401 - 22:09
دستور تعیین تکلیف ۱۰۰ دستگاه خودرو و ۷۳۰ موتور سیکلت صادر شد
رئیس کل دادگستری هرمزگان در بازدید از پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی جزیره کیش، دستور تعیین تکلیف ۱۰۰ دستگاه خودرو و ۷۳۰ موتور سیکلت را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر رئیس کل دادگستری هرمزگان در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر کشور، از پارکینگ وسایل نقلیه جزیره کیش که در آن ۱۰۰ دستگاه خودرو و ۷۳۰ موتور سیکلت شارژی ویژه جزیره کیش نگهداری می شوند، بازدید کرد.

مجتبی قهرمانی در جریان این بازدید با اشاره به اینکه ۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت و ۳۰ خودروی موجود در این پارکینگ مدت غیر متعارفی است که در این پارکینگ توقیف می باشند، دستور داد ضمن تشکیل تیم ویژه ای متشکل از دادستانی و پلیس راهور نسبت به فراخوان مالکین این وسایل نقلیه اقدام شود و آن گروه از خودروها و موتورسیکلت‌ها که تخلفاتی جزئی داشته اند سریعاً با رعایت مقررات به مالکین آنها مسترد شوند.

وی در ادامه تأکید کرد: ضرورت دارد آن دسته از خودروهایی که دارای پرونده قضایی می باشند نیز پرونده آنها به سرعت منجر به اتخاذ تصمیم نهایی و تعیین تکلیف گردد.

قهرمانی در ادامه افزود: در خصوص خودروهایی که سالیان طولانی است که در این پارکینگ نگهداری می شوند و مشمول اعراض از اموال تلقی می شوند یا مالکین آنها مدت طولانی است که هیچگونه مراجعه ای نداشته اند و بیم تضییع آنها وجود دارد هم دادستان کیش مکلف شده است که در راستای اجرای دستورات ریاست محترم قوه قضاییه از طرق قانونی نسبت به تعیین تکلیف سریع آنها اقدام نماید.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با بیان اینکه پس از دستورات صریح ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی، حجت بر همه دستگاه‌های متولی تمام شده است، تأکید کرد: دادگستری هرمزگان از هیچ کوششی برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان، فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9450

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها