افزونه جلالی را نصب کنید.

نخستین محموله پیازهای وارداتی تعاون روستایی در بندر جاسک تخلیه شد 

  • کد خبر : 9417
  • 15 بهمن 1401 - 16:39
نخستین محموله پیازهای وارداتی تعاون روستایی در بندر جاسک تخلیه شد 
مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی هرمزگان از ورود و تخلیه نخستین محموله پیازهای وارداتی اتحادیه مرکزی تعاون روستایی ایران در بندر جاسک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی هرمزگان، سجاد مهدیانفر درباره آخرین وضعیت ورود و تخلیه نخستین محموله محصول پیاز وارداتی اظهار داشت: شب گذشته محموله پیازهای وارداتی به بندر جاسک رسید و عملیات تخلیه انجام شده‌ است و در حال مراحل و تشریفات گمرکی است.

وی گفت: درحال حاضر محموله مورد بررسی قرار گرفته و تخلیه آن از کشتی برای ارسال به مقاصد موردنظر انجام می شود.

مهدیانفر افزود: نخستین محموله این پیازهای وارداتی پس از انجام تشریفات گمرکی از بندر جاسک بارگیری و جهت توزیع به مجتمع انبارهای امین آباد تهران منتقل می شود. 

واردات پیاز در چارچوب مداخله مثبت در بازارها و در راستای تنظیم بازار به منظور تامین مواد با قیمت مناسب برای شهروندان صورت گرفت.

.

تغییر فصل و بارندگی‌هایی که در جنوب کشور روی داد، وقفه‌ای کوتاه  در حمل و نقل ایجاد کرد و موجب افزایش هزینه تولید شده که تا ورود عمده پیاز مناطق هرمزگان و جیرفت به بازار و تعادل قیمت، واردات انجام می شود.

((گفتنی است تا چندی پیش و در سالهای نه چندان دور ، پیاز کشاورزان هرمزگانی به دلیل نبود بازار فروش، فاسد و معدوم میشد اما هم اکنون به دلایل نامعلوم پیاز وارد میکنیم….داریم به کجا می رویم؟!!!خودمان هم شاید ندانیم … و دیگر اینکه مشخص نیست پیازهای وارداتی دقیقا از کجا وارد شده اند؟!!!))

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9417

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها