افزونه جلالی را نصب کنید.

بیستمین اردوی درمان رایگان قرارگاه مردم

  • کد خبر : 9551
  • 17 بهمن 1401 - 22:07
بیستمین اردوی درمان رایگان قرارگاه مردم
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی،بیستمین اردوی قرارگاه مردم در محله دوراهی ایسینی مستقر و بیش از 1000نفر خدمات درمانی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، گروه جهادی پزشکی شهید کاظمی آشتیانی در قالب قرارگاه درمان، از روز دوازدهم بهمن ماه سال جاری همزمان با فعالیت ۴ گروه جهادی پزشکی دیگر در سایر مناطق استان، خدمات رایگان پزشکی و درمانی در بخش‌های مختلف به مردم ساکن در محله دوراهی ایسینی بندرعباس ارائه کردند.

این گروه جهادی پزشکی در ابتدا خدمات آموزشی از جمله بهداشت و تغذیه را به مراجعه کنندگان ارائه و پس از غربالگری، تست قند و خون و ویزیت پزشک عمومی در صورت وجود مشکل، بیماران به متخصصان ارجاع می‌شدند.

خدمات تخصصی بینایی سنجی، چشم پزشکی، شنوایی سنجی، قلب و عروق، زنان و اطفال و مشاوره در این گروه جهادی پزشکی حضور داشتند که در مجموع به بیش از هزار نفر در محله ایسینی خدمات تخصصی پزشکی ارائه دادند.

در حوزه چشم و بینایی سنجی نیز برای ۲۰۰ نفر عینک رایگان و در حوزه شنوایی سنجی نیز برای شماری از افراد دارای مشکل شنوایی سمعک رایگان تجویز و تأمین شد.

این گروه جهادی با دارا بودن یک داروخانه سیار، بیش از ۱۸۰ قلم دارویی را به صورت رایگان به بیماران ارائه کرد همچنین تمامی تست‌های گرفته شده در این مرکز، رایگان و بدون دریافت هزینه از مراجعه کنندگان انجام شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9551

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها