افزونه جلالی را نصب کنید.
همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی:

پروژه‌های شهرستان بندرخمیر به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 9554
  • 17 بهمن 1401 - 22:18
پروژه‌های شهرستان بندرخمیر به بهره‌برداری رسید
در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری هرمزگان پروژه‌های شهرستان خمیر در حوزه‌های مختلف با بهره رسید.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پروژه های عمرانی شهرستان بندرخمیر با حضور دکتر عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان و مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید یا کلنگ زنی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در بدو ورود به بندرخمیر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد سپس جایگاه سوخت پایانه بار در بندرخمیر را افتتاح کرد.

این جایگاه با ۱۲ نازل بنزین و ۱۰ نازل نفت‌گاز در مجموع ظرفیت ۲۵۰ هزار لیتر بنزین و نفت گاز را دارا می باشد، جایگاه سوخت پایانه بار خمیر در مسیر سرعت بخشی به امور حمل و نقل با هزینه ۸۰ میلیارد ریال و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شده و برای ۱۵ نفر شغل ایجاد کرده است.

در ادامه ۴ پروژه توسعه شبکه برق رسانی بهره برداری شد، این پروژه ها شامل ۷ هزار و۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی ، ۱۱ هزار و ۱۴۸ متر شبکه فشار متوسط هوایی، ۲۸ دستگاه پست هوایی ،۵۹۰ چراغ روشنایی معابر که در مجموع با اعتبار ۱۰۸ میلیارد ریال به مردم شهرستان تقدیم شده است.

همچنین با حضور معاون استاندار هرمزگان چند پروژه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان بندر خمیر به بهره‌برداری یا کلنگ زنی شد، افتتاح بحش مراقبت‌های ویژه بیمارستان نیاپور با سه تخت فعال و با اعتبار ۷٫۵ میلیارد تومان، کلنگ زنی کلینیک تخصصی بیمارستان نیاپور با تامین اعتبار ۷٫۵ میلیاردی و پایگاه بهداشتی مراقبت مرزی لشتغان از جمله این پروژه‌ها بود.

دیگر پروژه های امروز، افتتاح زمین چمن روستای درگور با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال که سرانه فضای ورزشی شهرستان را از سرانه کشوری پیش انداخت و کلنگ زنی واحدهای گلخانه‌ای کهورستان در ششمین روز از دهه مبارک فجر بود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9554

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها