افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

۵۶۰ میلیارد پروژه در دهه فجر در بندرخمیر افتتاح میشود

  • کد خبر : 9568
  • 17 بهمن 1401 - 22:23
۵۶۰ میلیارد پروژه در دهه فجر در بندرخمیر افتتاح میشود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از افتتاح 38 میلیارد تومان پروژه در ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت : در طول دهه مبارک فجر در شهرستان بندرخمیر در مجموع 560 میلیارد تومان پروژه افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور دکتر عادل شهرزاد معاون امور اقتصادی استانداری هرمزگان پروژه‌های شهرستان خمیر در حوزه‌های مختلف به بهره‌برداری رسید یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
شهرزاد پس از افتتاح این پروژه‌ها در جمع خبرنگاران گفت: امروز در شهرستان بندرخمیر پنج طرح در قالب ۱۹ پروژه‌ در دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان برخی بهره‌برداری، برخی نیز اجرای شان آغاز شده که مجموع پروژه‌های دهه فجر شهرستان بندرخمیر ۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۶۰ میلیارد تومان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: مرکز ccu در بیمارستان شهرستان بندرخمیر با ظرفیت سه تخت همزمان فعال با همت خیرین راه اندازی شد، اصلاح و توسعه شبکه برق رسانی شهرستان بندرخمیر نیز با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های مهم دهه فجر امسال در این شهرستان است.

وی ادامه داد: با توجه به ترافیک و مشکلات سوختگیری کامیون‌ها و تریلرها در سطح شهرستان بندرخمیر، بخش خصوصی با ایجاد یک جایگاه سوخت، مقدار قابل توجهی از مشکل ترافیک را حل و فصل کرد.

شهرزاد با اشاره به کلنگ‌زنی مجتمع گلخانه‌ای بندرخمیر در منطقه کهورستان گفت: با توجه به اهمیت بهره‌وری از منابع آب و خاک و توسعه کشت‌های گلخانه ای در سطح شهرستان بندرخمیر به دنبال آن هستیم تا بتوانیم کشت‌های فضای باز را به سمت کشت‌های گلخانه ای سوق دهیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9568

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها