افزونه جلالی را نصب کنید.

بازدید مدیر روابط عمومی منابع طبیعی هرمزگان از نهالستان های شهرستان میناب

  • کد خبر : 9592
  • 18 بهمن 1401 - 16:17
بازدید مدیر روابط عمومی منابع طبیعی هرمزگان از نهالستان های شهرستان میناب
مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان به منظور شناسایی میزان ظرفیت نهالستان های بخش خصوصی از گلخانه های این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر؛ مدیرروابط عمومی منابع طبیعی هرمزگان به همراه کارشناس خبری روابط عمومی  به منظور شناسایی نهالستانهای موجود و اجرایی کردن طرح مردمی کاشت یک میلیارد نهال با رییس اداره شهرستان میناب دیدار و گفتگوکرد.

دراین دیدار بهرامی نژاد رییس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان میناب گفت: طرح کاشت یک میلیارد نهال یک اقدام جمعی و تیمی است و سازمان منابع طبیعی این اقدام را با مشارکت آحاد جامعه و حمایت دولت انجام می دهد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های جامعه دانش آموزی و دستگاه فرهنگ ساز صدا و سیما افزود: برای اجرایی کردن این اقدام ملی باید تمامی ظرفیتها و دستگاهها با مشارکت کامل پای کار باشند.

بهرامی نژاد با اشاره به میزان بوستانهای روستایی دراین شهرستان گفت: ۱۳ بوستان روستایی در شهرستان میناب با مساحت بالغ بر۲۹۴ هزار مترمربع فضایی مفرح برای تفریح و گذران ایام فراغت خانواده ها می باشد.

درادامه این نشست مسلم زاده مدیرروابط عمومی نیز گفت: شناسایی ظرفیت های موجود در استان وهر شهرستان و بالابردن مشارکت مردمی در این امر موجب تداوم این طرح و اثربخشی بیشتری خواهدشد.

گفتنی  است در همین راستا بازدیدی ازمیزان ظرفیت نهالستانهای بخش خصوصی سنگ سفید واقع در روستای چاه غربال میناب با ظرفیت تولید نهال ۱۰۰هزار اصله و تولید نهال در محل اداره شهرستان میناب انجام شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9592

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها