افزونه جلالی را نصب کنید.

نوسازی و ایجاد تابلوهای ورودی آرامستان بندرعباس

  • کد خبر : 9606
  • 18 بهمن 1401 - 23:14
نوسازی و ایجاد تابلوهای ورودی آرامستان بندرعباس
رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از نوسازی و ایجاد یک تابلو دیگر در ورودی بهشت زهرا(س) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس؛ حمیدرضا حیدری پوری در این ارتباط اظهار کرد: مجموعه آرامستان در کنار پروژه های عمرانی توجه ویژه ای نسبت به نوسازی تابلوها داشته که این امر در دستور کار قرار دارد.

حیدری پوری با اشاره به اینکه تابلو ورودی در فروردین ماه سال جاری نصب شده، افزود: در اوایل سال جاری طرح کارشناسی تابلو ورودی در مجموعه آرامستان مورد بحث قرار گرفته و نسبت به محل قرار گرفتن، ساخت تابلو و اجرای فنداسیون توسط کارکنان سازمان آرامستان صورت پذیرفت.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس در ادامه گفت: از فروردین ماه سال جاری با نصب بنر به روی تابلو در مسیر ورودی نقش بسته بوده که برای زیبایی منظر، تابلو جدید با کامپوزیت و طلق نوسازی شده است.

وی در خصوص نصب تابلو جدید اظهار داشت: یک عدد تابلو راهنمای مسیر ورودی بهشت زهرا(س) در سمت راست جاده بندرعباس-میناب نصب شده است.

این مقام مسئول به هدف اجرای این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: برای خدمات رسانی هر چه شایسته تر به زائرین اهل قبور و با هدف دسترسی آسان مسیر ورودی بهشت زهرا(س) و مناسب بودن جنس اقلام استفاده شده در شرایط هوایی صورت پذیرفته است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9606

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها